Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for ch-pasaz-grunwaldzki/

Natalia Pucicka, EPP, Pasaż Grunwaldzki

[WYWIAD] Natalia Pucicka, Pasaż Grunwaldzki: Nowe okoliczności wymusiły na nas gruntowne przeformatowanie myślenia

Ostatnie lata to szereg wyzwań, z którymi wszyscy musimy się mierzyć, a branża centrów handlowych szczególnie. To także ogromne wyzwania dla działów marketingu w centrach. Nikt z nas nie był w stanie przewidzieć pandemii, ani jej konsekwencji, ani też nie spodziewał się wybuchu wojny, która toczy się tuż obok. Nowe okoliczności wymusiły na nas gruntowne przeformatowanie myślenia, a mnie osobiście zmotywowały do jeszcze intensywniejszej pracy i podejmowania jeszcze odważniejszych […]

Natalia Pucicka, Pasaż Grunwaldzki: Troska o planetę to nie opcja, a standard

Zgodnie z danymi przedstawionymi przez Statista.com za rok 2021, czołowy portal z produktami z drugiego obiegu zajmuje wysokie piąte miejsce pod kątem sprzedaży online w Polsce. W ofercie aplikacji znajdują się zarówno artykuły z niskiej i średniej półki cenowej, jak i towary luksusowe, warte często kilka tysięcy złotych. Niezależny od ceny popyt potwierdza, że dobra używane stanowią konkurencję dla nowych produktów. O tym, jak świadomość konsumencka i zmiana nawyków zakupowych […]

EPP: Pasaż Grunwaldzki z nową ofertą gastronomiczną

Należący do EPP Pasaż Grunwaldzki jeszcze przed rozpoczęciem wiosennego sezonu odświeżył ofertę swojej FOODSTACJI. Menu popularnego miejsca spotkań, lunchów i obiadów wrocławian poszerzyło się o nową pozycję – Wasabi Sushi. Z kolei na fanów jedzenia na świeżym powietrzu przed wejściem do wrocławskiego centrum handlowego czekają dwa foodtruckowe koncepty – Gruba Focca i Crazy Chickens. Wysmakowana i różnorodna oferta FOODSTACJI – designerskiej strefy restauracyjnej wrocławskiego Pasażu Grunwaldzkiego […]

Wyjątkowy Prezent nowym najemcą w Pasażu Grunwaldzkim

Najstarsza firma voucherowa otwiera kolejny sklep we Wrocławiu. 31 marca w Pasażu Grunwaldzkim pojawił się nowy lokal Wyjątkowego Prezentu oferujący ponad 7500 prezentów w postaci przeżyć. To szczególna lokalizacja firmy. Do 2 kwietnia cały asortyment oprócz kart podarunkowych z rabatem 20%! Stolica Dolnego Śląska rozwija się niezwykle prężnie. Region słynie z szerokiej oferty rekreacyjnej i prezentowej. Dowodem na to jest nowo otwarty sklep Wyjątkowego Prezentu, […]
sudecka

EPP podsumowuje pierwsze miesiące 2021: wysoka odwiedzalność i rosnące obroty najemców

Obroty najemców w obiektach handlowych należących do EPP, właściciela centrów handlowych w Polsce, w maju 2021 r., czyli w pierwszym miesiącu po czwartym lockdownie, osiągnęły poziom o 13 proc. wyższy w porównaniu do maja 2019 r. Jednocześnie odwiedzalność wyniosła 82 proc. wartości z maja 2019 r. i była o 50 proc. wyższa niż wiosną 2020 r. Dla porównania w lutym bieżącego roku obroty najemców były wyższe o 5 proc. w porównaniu do lutego 2019 r., przy […]

[WYWIAD] Jakub Guźniczak, Signify: Odpowiednie oświetlenie dodaje galeriom blasku

Dobrym przykładem może być Galeria Libero w Katowicach. Rozświetlony pylon jest z daleka rozpoznawalnym elementem i pewnego rodzaju latarnią morską, która przykuwa uwagę i kieruje nas w określoną stronę – mówi w rozmowie z Retailnet Jakub Guźniczak, projektant oświetlenia, Architecture Manager, Signify Poland. Kiedyś rozmowę o architekturze świetlnej w centrum handlowym rozpoczęłabym od pytania czy światło sprzedaje, ale dzisiaj, gdy galerie pełnią tak wiele ról, chyba należy zapytać, jak oświetlenie […]