Search Results for ch-pasaz-grunwaldzki/
[WYWIAD] Natalia Pucicka, Pasaż Grunwaldzki: Nowe okoliczności wymusiły na nas gruntowne przeformatowanie myślenia
Ostatnie lata to szereg wyzwań, z którymi wszyscy musimy się mierzyć, a branża centrów handlowych szczególnie. To także ogromne wyzwania dla działów marketingu w centrach. Nikt z nas nie był w stanie przewidzieć pandemii, ani jej konsekwencji, ani też nie spodziewał się wybuchu wojny, która toczy się tuż obok. Nowe okoliczności wymusiły na nas gruntowne przeformatowanie myślenia, a mnie osobiście zmotywowały do jeszcze intensywniejszej pracy i podejmowania jeszcze odważniejszych […]
EPP: Pasaż Grunwaldzki wzmacnia segment modowo- obuwniczy i rozszerza współpracę z Grupą CCC
Pasaż Grunwaldzki kontynuuje proces odświeżania swojej oferty handlowej. Kolejną marką z Grupy CCC, która wzmacnia segment modowo-obuwniczy centrum handlowego, jest salon eobuwie.pl połączony ze strefą MODIVO.
Pasaż Grunwaldzki z pełną ofertą od Grupy CCC. Nowym najemcą został HalfPrice
Należący do EPP Pasaż Grunwaldzki poszerzył współpracę z Grupą CCC. Do grona najemców dołączyła właśnie kolejna marka – HalfPrice. Sklep zajmuje powierzchnię ponad 2200 mkw. na dwóch poziomach: 0 i +1.
Natalia Pucicka, Pasaż Grunwaldzki: Troska o planetę to nie opcja, a standard
Zgodnie z danymi przedstawionymi przez Statista.com za rok 2021, czołowy portal z produktami z drugiego obiegu zajmuje wysokie piąte miejsce pod kątem sprzedaży online w Polsce. W ofercie aplikacji znajdują się zarówno artykuły z niskiej i średniej półki cenowej, jak i towary luksusowe, warte często kilka tysięcy złotych. Niezależny od ceny popyt potwierdza, że dobra używane stanowią konkurencję dla nowych produktów. O tym, jak świadomość konsumencka i zmiana nawyków zakupowych […]
EPP: Pasaż Grunwaldzki z nową ofertą gastronomiczną
Należący do EPP Pasaż Grunwaldzki jeszcze przed rozpoczęciem wiosennego sezonu odświeżył ofertę swojej FOODSTACJI. Menu popularnego miejsca spotkań, lunchów i obiadów wrocławian poszerzyło się o nową pozycję – Wasabi Sushi. Z kolei na fanów jedzenia na świeżym powietrzu przed wejściem do wrocławskiego centrum handlowego czekają dwa foodtruckowe koncepty – Gruba Focca i Crazy Chickens. Wysmakowana i różnorodna oferta FOODSTACJI – designerskiej strefy restauracyjnej wrocławskiego Pasażu Grunwaldzkiego […]
EPP: zmiany w Pasażu Grunwaldzkim rozpoczynają się od salonu CCC w nowym koncepcie
Należący do EPP Pasaż Grunwaldzki odświeża swoją ofertę, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Zmiany w obiekcie rozpoczęły się od wieloletniego najemcy wrocławskiego centrum – marki CCC.
Wyjątkowy Prezent nowym najemcą w Pasażu Grunwaldzkim
Najstarsza firma voucherowa otwiera kolejny sklep we Wrocławiu. 31 marca w Pasażu Grunwaldzkim pojawił się nowy lokal Wyjątkowego Prezentu oferujący ponad 7500 prezentów w postaci przeżyć. To szczególna lokalizacja firmy. Do 2 kwietnia cały asortyment oprócz kart podarunkowych z rabatem 20%! Stolica Dolnego Śląska rozwija się niezwykle prężnie. Region słynie z szerokiej oferty rekreacyjnej i prezentowej. Dowodem na to jest nowo otwarty sklep Wyjątkowego Prezentu, […]
Pierwsza w Polsce restauracja Popeyes ruszy w przyszłym miesiącu w Pasażu Gruwaldzkim
Już w lipcu, we Wrocławiu, w Pasażu Grunwaldzkim przy Placu Grunwaldzkim 22, Popeyes® otworzy swoją pierwszą restaurację w kraju. Popeyes® to kultowa amerykańska sieć znana z doskonałego smaku w stylu luizjańskim.
EPP: eobuwie.pl ze strefą MODIVO wzmacnia ofertę Pasażu Grunwaldzkiego
Od początku maja mieszkańcy Wrocławia i okolic mają do dyspozycji kolejny na mapie miasta sklep eobuwie.pl ze strefą MODIVO Nowy punkt zlokalizowany jest w Pasażu Grunwaldzkim. Sklep o powierzchni niemal 300 m2, zapewnia dostęp do oferty obu brandów.
Popeyes już przyjmuje gości we Wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim
We wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim otwarto jedną z najsłynniejszych restauracji na świecie. Smacznie, głośno, kolorowo i radośnie niczym na tętniących życiem ulicach Nowego Orleanu - tak obiecywał Popeyes i tak było.
EPP podsumowuje pierwsze miesiące 2021: wysoka odwiedzalność i rosnące obroty najemców
Obroty najemców w obiektach handlowych należących do EPP, właściciela centrów handlowych w Polsce, w maju 2021 r., czyli w pierwszym miesiącu po czwartym lockdownie, osiągnęły poziom o 13 proc. wyższy w porównaniu do maja 2019 r. Jednocześnie odwiedzalność wyniosła 82 proc. wartości z maja 2019 r. i była o 50 proc. wyższa niż wiosną 2020 r. Dla porównania w lutym bieżącego roku obroty najemców były wyższe o 5 proc. w porównaniu do lutego 2019 r., przy […]
[WYWIAD] Jakub Guźniczak, Signify: Odpowiednie oświetlenie dodaje galeriom blasku
Dobrym przykładem może być Galeria Libero w Katowicach. Rozświetlony pylon jest z daleka rozpoznawalnym elementem i pewnego rodzaju latarnią morską, która przykuwa uwagę i kieruje nas w określoną stronę – mówi w rozmowie z Retailnet Jakub Guźniczak, projektant oświetlenia, Architecture Manager, Signify Poland. Kiedyś rozmowę o architekturze świetlnej w centrum handlowym rozpoczęłabym od pytania czy światło sprzedaje, ale dzisiaj, gdy galerie pełnią tak wiele ról, chyba należy zapytać, jak oświetlenie […]