Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for sephora/

sephora-rzeszow

Ruszyła akcja Sephora Beauty Days z udziałem przedstawicieli fundacji – partnerów Sephora

Sephora od lat współpracuje globalnie oraz lokalnie z zewnętrznymi partnerami, wraz z którymi realizuje programy i akcje społeczne oraz ekologiczne. Działa na rzecz wyrównywania szans społecznych, wspiera różnorodność w organizacji, a także poza nią. Zmienia się, by systematycznie minimalizować swój wpływ na planetę. Nowa akcja Sephora zaprasza klientów do wsparcia działań statutowych 3 organizacji, z którymi Sephora Polska prowadzi długofalową współpracę: Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, Fundacji Nasza Ziemia […]
sephora

Ruszyła pierwsza perfumeria Sephora w Zielonej Górze

Od soboty, 28 sierpnia działa nowy salon Sephora w centrum handlowym Focus Mall w Zielonej Górze. W nowo otwartej perfumerii można znaleźć wiele kultowych marek kosmetycznych w tym takich, które dostępne są na wyłączność w sieci Sephora, skorzystać z usług pielęgnacyjnych i makijażowych. Perfumeria Sephora zlokalizowana jest w nowej części centrum handlowego Focus Mall, na pierwszym piętrze. Jej wnętrza o powierzchni 375 mkw. zaprojektowano zgodnie z aktualnym konceptem sieci […]
sephora

Sephora nawiązała współpracę z Fundacją „Nasza Ziemia”

Sephora od lat prowadzi działania w zakresie zrównoważonego rozwoju. Elementem tej strategii jest m.in. działanie na rzecz ekoedukacji i wzmacnianie postaw konsumenckich w obszarze dbałości o środowisko. Do projektów znanych już polskim klientom, takich jak destynacja GOOD FOR, program recyklingu w perfumeriach, czy współpraca z EcoTech System, dołącza partnerstwo z Fundacją Nasza Ziemia. Jednym ze wspólnie wypracowanych, pierwszych działań, jest wprowadzenie zasady odpłatności jednorazowych, papierowych toreb na zakupy w sieci Sephora. […]
sephora-rzeszow

Sephora otwiera trzecią perfumerię w Rzeszowie

W miniony piątek 10 września br. w Galerii Rzeszów zadebiutowała kolejna perfumeria Sephora na mapie miasta. Nowo otwarta Sephora oferuje kultowe marki kosmetyczne, w tym takie, które dostępne są na wyłączność w sieci Sephora, usługi pielęgnacyjne i makijażowe oraz profesjonalne doradztwo i pomoc w zakupach. To także nowy punkt na mapie Rzeszowa, w którym dzięki usłudze Click & Collect w wygodny i bezpieczny sposób odbierać można zakupy zrealizowane na sephora.pl. W nowej perfumerii Sephora klienci […]
sephora

Sephora otwiera nową perfumerię w Zielonej Górze

Już od najbliższej soboty, 28 sierpnia sieć perfumerii Sephora powiększy się o kolejną perfumerię, tym razem w Zielonej Górze. Nowy salon Sephora zlokalizowany jest w nowej części centrum handlowego Focus Mall, na pierwszym piętrze. Wnętrza lokalu o powierzchni 375 mkw. zaprojektowano zgodnie z aktualnym konceptem sieci Sephora. Wśród nowych stref specjalnych oraz usług, klienci znajdą m.in. unikalny „Skincare room” oraz wygodny automat Click & Collect […]
sephora

Sephora kontynuuje remodeling swoich perfumerii

Perfumeria Sephora zlokalizowana na warszawskiej Sadybie, w połowie lipca br. przywitała klientów w nowej odsłonie. Na odwiedzających w powiększonej przestrzeni, czekają nowe marki i ich eksperci oraz specjalnie przygotowane strefy zapewniające komfort zakupów. Sephora obecna jest na warszawskiej Sadybie od ponad 20 lat. To jedna z pierwszych perfumerii, którą sieć uruchomiła w Polsce. Dzięki rozbudowie, jej całkowita powierzchnia wzrosła o ponad 50 proc. i wynosi aktualnie 420 mkw. Wnętrza perfumerii […]

Sephora dołącza do grona EcoTech System

Sephora, która w ubiegłym roku uruchomiła w swoich perfumeriach program recyklingu opakowań, dołącza do grona partnerów EcoTech System – ogólnopolskiego operatora motywacyjnego systemu gospodarki odpadami. Użytkownicy stworzonej przez EcoTech System aplikacji Eco Portfel, mogą wymieniać zebrane za oddane opakowania punkty, na ofertę specjalną przygotowaną przez Sephora Collection w perfumerii internetowej Sephora. Działanie na rzecz ekoedukacji i wzmacnianie postaw konsumenckich w obszarze dbałości o środowisko są wpisane w rozwój i strategię Sephora […]
sephora

Sephora optymalizuje proces obsługi zamówień e-commerce

Sephora w kwietniu br. uruchomiła nowy magazyn centralny dla Polski i Czech. Wraz z uruchomieniem nowego magazynu centralnego, Sephora zoptymalizowała proces obsługi zamówień e-commerce, a także zwiększyła pojemność samego magazynu aż o 100 proc. Dzięki zmianie operatora, skróceniu ulegnie m.in. czas dostawy zamówień do klientów Sephora w Polsce i w Czechach. Nowy magazyn zajmuje powierzchnię 7 tys. mkw. i jest większy od poprzedniego o prawie 2 tys. mkw. Innowacyjnym rozwiązaniem […]

Blisko 10 tysięcy odwiedzających na SEPHORA TREND REPORT wiosna 2023!

[…] efekt delikatnie wymodelowanej i rozświetlonej blaskiem cery oraz90s Revised czyli makijaż oczu w na nowo zinterpretowanej, zmysłowej odsłonie smokey eye w stylu z lat 90tych.– mówi Sergiusz Osmański, Dyrektor Artystyczny i PR Sephora Polska. Sephora/Arkadia Multisensoryczne strefy tematyczne Tuż obok strefy makijażu odkryć można było 3 przestrzenie, wykreowane we współpracy m.in. z markami: Drunk Elephant, Supergoop!, Fresh, Moroccanoil, Bumble and Bumble. W strefie Skincare Lab […]
sephora-forum-gdansk2

Sephora stawia na rozwiązania online

Sieć Sephora cyfryzuje kolejne obszary działalności firmy. Według prognoz PMR Market Experts, w 2021 rynek kosmetyczny w Polsce zaliczy wzrost na poziomie 4,2 proc. rok do roku. Choć globalny kryzys zdrowotny odbił się na gospodarce, w tym sprzedaży produktów z obszaru „beauty”, to duże sieci perfumeryjne zwiększyły udziały w rynku. Jak podaje Euromonitor, do ponad 27 proc. wzrósł udział Sephory, która pozostaje wiceliderem swojej kategorii. Obecnie […]

Sephora: Jakub Gierszyński nowym dyrektorem e-commerce na rynek Polski i Czech

Od stycznia do zespołu e-commerce Sephora na rynku polskim i czeskim dołączył Jakub Gierszyński obejmując stanowisko Dyrektora E-commerce. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturach firmy. Jakub Gierszyński jest ekspertem i pasjonatem e-commerce oraz omnichannel, związanym z rynkiem od ponad 10 lat. Poprzednio Dyrektor E-commerce i Marketingu w firmie Inter Cars S.A, gdzie rozwijał strategię omnichannel B2C oraz Dyrektor E-commerce w firmie Decathlon, w której skupiał się na wsparciu strategii omnichannel, w tym […]