Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for costa-coffee-polska-spolka-akcyjna/

Lagardère Travel Retail przejmuje sieć kawiarni Costa Coffee

Lagardère Travel Retail i brytyjska sieć kawiarni Costa Coffee, należąca do Coca – Coli, ogłosiły dziś podpisanie umowy, na mocy której Lagardere Travel Retail przejmie działalność 145 kawiarni Costa Coffee w Polsce i na Łotwie. Lagardère Travel Retail jest wystawcą Shopping Center Forum 2021. Z przedstawicielami firmy będzie można spotkać się na stoisku 100. Dzisiejsza umowa to kamień milowy w strategicznym partnerstwie pomiędzy Costa Coffee i Lagardère […]

Costa Coffee działa na rzecz zrównoważonego rozwoju

Zaangażowanie w inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju jest podstawowym filarem działalności Costa Coffee. Proaktywne podejście do tematu sustainability sprawia, że marka odpowiada na potrzeby swoich Gości, jednocześnie starając się o zieloną przyszłość dla nas wszystkich. Tworząc inkluzyjną, zżytą społeczność, Costa Coffee chce zachęcić ludzi do pozytywnych zmian. Opierając się na badaniu przeprowadzonym przez Norstat dla Costa Coffee, aż 2/3 respondentów deklaruje, że kawiarnia powinna działać zgodnie […]

Coca-Cola nabyła biznes Costa Express w Polsce

Spółka Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie zawarła umowę dotyczącą zakupu Costa Express, będącego częścią Costa Coffee w Polsce. To kolejny, ważny krok lidera rynku napojowego w realizacji nowej strategii dla marki Costa Coffee. Costa Coffee ma 50 lat doświadczenia w serwowaniu kawy. W 2020 r. Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie wprowadziła na polski rynek produkty Costa Coffee At Home. Naturalną konsekwencją rozwoju marki w Polsce […]

Ruszyła emisja akcji Columbus Polska SA. Pozyskane środki spółka przeznaczy na rozwój

Ruszyła emisja akcji spółki Columbus Polska SA, która chce pozyskać 1,7 mln zł na dalszy rozwój. Kawowy biznes oparty na zasadach Fairtrade, „konfigurator smaku” i przyjazne technologie zakupowe, kapsuła eteryczna oraz działania edukujące rynek i konsumenta – to główne cele spółki Columbus Polska SA, która 23 marca br. ruszyła z kampanią crowdinvestingową. We współpracy z platformą Beesfund planuje ona pozyskać 1,7 mln zł, które przeznaczy na dalszy rozwój […]

[WYWIAD] Grzegorz Łyczak, So! Coffee: galerie handlowe to dla nas kluczowe destynacje

Większość naszych kawiarni jest zlokalizowana właśnie w galeriach handlowych. Są to dla nas kluczowe destynacje przy poszukiwaniu właściwej lokalizacji. Nasze umowy są podpisywane na minimum 5 lat, ale zazwyczaj ten okres jest przedłużany o kolejne lata. Nasza stabilność jako najemcy potwierdziła się szczególnie w tych ostatnich trudnych dla wszystkich czasach – mówi w rozmowie z SCFNews/Retailnet Grzegorz Łyczak, z-ca Dyrektora Operacyjnego So! Coffee, Lagardere Travel […]
Maciej Gajkowski, dyrektor zarządzający segmentem Foodservice w Lagardère Travel Retail

[WYWIAD] Maciej Gajkowski, So Coffee: Monitorujemy zmiany na rynku i weryfikujemy nasze założenia

Mijający rok był dla nas rokiem rewitalizacji i poszukiwania nowej formuły dla So Coffee, którą nazwaliśmy roboczo So Coffee 3.0. W wyniku rebrandingu zmieniły się identyfikacja wizualna, slogan, a także wnętrza kawiarni. Sporo się zmieniło także w ofercie – mówi w rozmowie z Retailnet Maciej Gajkowski, dyrektor zarządzający segmentem Foodservice w Lagardère Travel Retail, który zarządza rozwojem konceptów gastronomicznych Grupy, w tym So Coffee […]

Sfinks Polska: Sprzedaż większa niż przed pandemią

Sprzedaż gastronomiczna w sieciach należących do Sfinks Polska w I kw. 2022 r. wyniosła 31,6 mln zł i była znacznie wyższa niż rok wcześniej, kiedy obowiązywał lockdown dla gastronomii. Co istotniejsze jednak, sprzedaż gastronomiczna w porównywalnej sieci restauracji była w minionym kwartale wyższa niż jeszcze przed pandemią i osiągnęła wartość 31,2 mln zł w I kw. 2022 wobec 31,1 mln zł w I kw. 2019. Goście wracają więc do restauracji Sfinksa po lockdown, […]