Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for sas-jaworscy-spolka-jawna/

Showing results for sas jaworski spolka jawna jaworska

reserved

LPP podsumowuje wyniki. Spółka zrealizowała roczny plan 2 mld zł wpływów z e-commerce

Przychody polskiego producenta odzieży – spółki LPP SA – w roku obrotowym 2020/21 wyniosły 7,8 mld zł i były niższe r/r o prawie 15 proc. To pierwszy w historii LPP rok, w którym w każdym kwartale sprzedaż z zagranicy była wyższa od krajowej. W roku 2020/21 wartość eksportu stanowiła ponad 56 proc. wszystkich przychodów Grupy. Gdańska spółka zrealizowała roczny plan 2 mld zł wpływów z e-commerce, co oznacza, […]
ecommerce-online-korona

[BADANIE] Pandemia zmieniła priorytety konsumentów

Klienci zwracają większą uwagę na bezpieczeństwo i personalizację niż niską cenę i jakość produktu lub usługi – tak wynika z badania firmy SAS. 65 proc. klientów wskazuje bezpieczeństwo jako kluczowy czynnik wpływający na ich przywiązanie do marki. Wzrósł również poziom akceptacji dla technologii angażujących użytkowników, co ma związek z pandemią COVID-19. Nowe badanie „Experience 2030 Pulse Report: The Acceleration of Digital Engagement, Personalization and […]

Ruszyła emisja akcji Columbus Polska SA. Pozyskane środki spółka przeznaczy na rozwój

Ruszyła emisja akcji spółki Columbus Polska SA, która chce pozyskać 1,7 mln zł na dalszy rozwój. Kawowy biznes oparty na zasadach Fairtrade, „konfigurator smaku” i przyjazne technologie zakupowe, kapsuła eteryczna oraz działania edukujące rynek i konsumenta – to główne cele spółki Columbus Polska SA, która 23 marca br. ruszyła z kampanią crowdinvestingową. We współpracy z platformą Beesfund planuje ona pozyskać 1,7 mln zł, które przeznaczy na dalszy rozwój […]

Spółka Top Secret składa wniosek o ogłoszenie upadłości

W ocenie Redan SA fakt złożenia wniosku o upadłość Top Secret Sp. z o.o. („TS”)  nie stanowi zagrożenia dla działania sieci sklepów „Top Secret” ani towarów stanowiących własność Redan.  Zarząd Redan wskazuje, iż: 1) na dzień 31 lipca 2022 r. Spółka posiadała należności od TS w łącznej kwocie 25,1 mln zł, na które były utworzone odpisy aktualizujące w łącznej wysokości 15 mln zł, z tego kwota 25,1 […]

Rosyjska spółka LPP zostanie sprzedana konsorcjum chińskiemu

Zarząd LPP podjął decyzję o sprzedaży rosyjskiej spółki RE Trading OOO konsorcjum chińskiemu. Zarząd LPP na podstawie dokonanego przeglądu ofert i rozmów z potencjalnymi nabywcami podjął decyzję o sprzedaży należącej do grupy zarejestrowanej w Rosji spółki RE Trading OOO konsorcjum chińskiemu – podało LPP w komunikacie. Konsekwencją zawartej transakcji będzie zakończenie działalności Grupy LPP na terytorium Rosji po 20 latach obecności na tym rynku. Na mocy ustaleń stron transakcji, […]

Przemysław Lutkiewicz komentuje wyniki LPP: pierwszy kwartał napawa nas optymizmem

Pierwszy kwartał przesuniętego roku obrotowego, trwający od 1 lutego do 30 kwietnia upłynął w LPP pod znakiem utrzymujących się wzrostów sprzedaży. Spółka wypracowała w tym czasie blisko 2,4 mld zł przychodów, osiągając 99 proc. wzrost r/r. Na ten wynik wpływ miały trzycyfrowe wzrosty sprzedaży online oraz powolne odbicie w sprzedaży stacjonarnej, spowodowane różnymi terminami czasowych lockdownów w poszczególnych krajach. Elastyczność w działaniu, wsparcie operacyjne kanału […]

Grupa LPP: Pierwszy kwartał roku obrotowego 2022/23 z zyskiem 268 mln zł netto

Pierwszy kwartał br. w LPP pod znakiem intensywnego rozwoju marki Sinsay i znacznego wzrostu sprzedaży pomimo opuszczenia rynku rosyjskiego. Przychody polskiego producenta odzieży wzrosły o ponad 67 proc. r/r przekraczając wartość 3 mld zł (dane przy wyłączeniu działalności w Rosji). Pomimo wstrzymania sprzedaży internetowej na terenie Ukrainy i Rosji, pierwszy kwartał przyniósł LPP blisko 1 mld zł przychodów z e-commerce i utrzymanie stałej dynamiki sprzedaży […]
Sklep Coccodrillo

CDRL notuje wzrost marży na sprzedaży w I półroczu

Grupa CDRL w I półroczu 2022 roku zwiększyła marżę na sprzedaży, która wyniosła 51,4 procent i jest wyższa względem analogicznego okresu o 1,1 pkt. proc. W omawianym czasie Grupa osiągnęła 188 mln zł przychodów – jest to wynik wyższy 2,1 proc. r/r. Spółka konsekwentnie rozwija segment e-commerce zwiększając dotarcie do konsumentów oraz funkcjonalność platformy. W II kwartale, spółka odnotowała o 2,3 proc. wyższe jednostkowe przychody r/r., które wyniosły […]

Intersport podsumowuje wyniki w roku obrotowym 2020/2021

Spółka Intersport Polska S.A. za rok obrotowy zakończony 31 marca 2021 roku wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 156.321 tys. zł, czyli o 25,1% niższe wobec 208.700 tys. zł osiągniętych w analogicznym okresie (od 1 kwietnia 2019 do 31 marca 2020 roku) – podała spółka w raporcie okresowym. W okresie od 01 kwietnia 2020 roku do 31 marca 2021 r., spółka zanotowała stratę brutto w wysokości 27.112 […]