

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Kolejny salon w Designer Outlet Sosnowiec przeszedł metamorfozę. Tym razem nowy look zaserwowała marka The Cosmetics Company należąca do koncernu Estēe Lauder Companies.
Prowadząca ekspansję w Polsce sieć MR.DIY otworzy pierwszy sklep w Gorzowie w Galerii Askana. Start na początku listopada, na blisko 800 mkw. na najniższym poziomie centrum.
Avenida Poznań konsekwentnie rozwija portfolio najemców. Do grona marek dołączył salon Join UP! Polska, a perfumeria Sephora otworzyła się na nowo w odświeżonej odsłonie.
RRmoto dynamicznie się rozwija i poszukuje nowych lokalizacji w całej Polsce – od dużych salonów w aglomeracjach (1200–2000 mkw.) po mniejsze formaty w miastach regionalnych.
W centrach FACTORY w 2025 r. otwarto nowe salony i powiększono istniejące. Zmiany objęły 40 najemców. NEINVER z 8-osobowym zespołem zaprezentuje ofertę podczas #scf2025fall.
Dojrzałe centra handlowe mają silną pozycję i rozpoznawalność, lecz muszą unikać stagnacji. Przykładem udanych zmian jest King Cross Marcelin – podkreśla Joanna Dudzic, EPP.
Jak wynika z raportu PRCH zasoby nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce osiągnęły 13,95 mln mkw. GLA. Oddano do użytku 132,6 tys. mkw. nowej powierzchni, z czego 83,4% stanowiły parki handlowe.
Nhood Services Poland rozwija ofertę usług marketingu operacyjnego dla właścicieli obiektów handlowych. We wrześniu zespół Nhood Services Poland wprowadził nową linię kreatywną „Co tylko chcesz”.
LCP Poland, part of M Core zakupił dwa projekty deweloperskie przyszłych parków handlowych od Smart Park Poland. Dzięki temu powiększy swój portfel nieruchomości o lokalizacje w Jaworze i Grodkowie.
Europa Centralna w Gliwicach otrzymała pozwolenie na budowę i rozpoczyna proces gruntownej modernizacji oraz rozbudowy. Po modernizacji Europa Centralna zaoferuje ponad 58 tys. mkw. GLA.
SMART PARK ogłosił nowe inwestycje. Powstanie 6 parków handlowych w Zduńskiej Woli, Sieradzu, Bielsku Podlaskim, Jelczu-Laskowicach, Lubaniu i Grodzisku Wielkopolskim.
24 września rozpocznie się najważniejsze wydarzenie dla rynku centrów handlowych w Polsce – targi #scf2025fall. Udział w targach zapowiedziało ponad 1600 uczestników, w tym ponad 500 najemców.