Thomas Reichenauer, ROS Retail Outlet Shopping: targi #scf2025fall będą dla nas wyjątkowe

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Empik poszerza ofertę reklamową i kontynuuje rozwój narzędzi promocyjnych dla partnerów. Obok Empik Ads marka otworzyła przed reklamodawcami nowe możliwości promocji
W swojej strategii LPP stawia na mocne przyspieszenie rozwoju Sinsay. 22 maja 2025 roku swój debiut świętowało 10 nowych salonów Sinsay w 8 europejskich krajach.
Galeria Echo zarządzana przez EPP nieustannie dba o atrakcyjność swojej oferty. W nowoczesnej odsłonie wróciła po metamorfozie cukiernia Sowa. Znajduje się na poziomie-1, w sąsiedztwie sklepu KiK.
M1 Kraków zarządzane przez EPP nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Ofertę wzbogacił nowy salon marki 4F. Zajmuje 300 mkw. Klienci znajdą go w sąsiedztwie salonu Molton i Reserved.
Wśród wystawców wrześniowej edycji SCF 2025 Fall jest coraz więcej Najemców. W roli wystawcy debiutują drogerie dm. Targi odbędą się w dniach 24-25 września 2025 w Warszawie.
Czarnków dołączył do grona miast z własnym Bricomarché. Nowa placówka sieci została otwarta 28 maja 2025 roku przy ul. Gdańskiej 44. Powierzchnia sklepu to 1770 mkw.
W I kw. br. sieci handlowe wydały o 16,6% więcej gazetek promocyjnych niż w analogicznym okresie ub.r. Komentujący te dane eksperci przekonują, że sklepy nadal muszą walczyć na promocje.
CH Plejada Sosnowiec po ponad 20 latach działania na rynku przechodzi gruntowną modernizację. Nowa strefa gastronomiczna, przestrzenie rekreacyjne i odświeżony design to tylko część zmian.
Wyniki badania EY wskazują, że tylko 10% przedsiębiorstw z branży handlowej ma za sobą pierwsze wdrożenie AI. Jednocześnie długi proces analiz możliwych rozwiązań przekłada się na skuteczność.
Galeria Młociny nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Klienci znajdą teraz sklep CCC Shoes & Bags w nowej lokalizacji. Salon jest dwupiętrowy i znajduje się na poziomie 0 oraz poziomie 1.
Grupa Pepco kontynuuje ekspansję. Celem grupy na 2025 r. jest otwarcie ok. 250 nowych sklepów, przy czym otwarcia nowych sklepów dotyczyć będą głównie marki Pepco.
Przybywa najemców Wrocław Fashion Outlet. Dzięki dołączeniu do ich grona marki Desigual centrum outletowe wzbogaciło ofertę fashion. Klienci mogą robić zakupy w nowym sklepie od 24 maja.