komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Zarządzana przez EPP Galeria Amber osiągnęła 100% najmu, potwierdzając, że dobry miks marek i konsekwentna strategia przyciągają uwagę rynku.
Grupa InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, rozpoczyna kompanię informacyjną „From Poland with love” na najważniejszych rynkach, na których jest obecna.
Port Łódź, jedno z największych centrów handlowych w Polsce należące do Ingka Centres, konsekwentnie rozwija portfolio najemców. Nowe koncepty w Porcie Łódź zajmą łącznie 1400 mkw. powierzchni najmu.
Październik, uznawany na całym świecie za Miesiąc Świadomości Raka Piersi, był dla Kauflandu kolejną okazją do promocji profilaktyki i troski o zdrowie kobiet.
Obserwujemy rynek, słuchamy klientów i dopasowujemy się do ich codziennych potrzeb – od centrów handlowych po lotniska i szpitale - mówi Waldemar Brzoska, InPost.
ALDI Polska konsekwentnie rozwija sieć – w 2025 roku przekroczy pułap 400 sklepów. Tylko w samym październiku na mapie naszego kraju pojawiło się 9 nowych lokalizacji.
Od 28 października klienci Carrefour Polska zrobią zakupy spożywcze i przemysłowe w aplikacji “Mój Carrefour”, która z narzędzia lojalnościowego stała się pełnoprawnym kanałem e-commerce.
Jesień 2025 w Westfield Arkadia to czas zmian – nowe otwarcia, powroty i odświeżone koncepty. Wśród nowości: flagowe salony Mango, Esotiq i Eobuwie.
RGL, deweloper sieci Smart Park, buduje nowy park handlowo-usługowy przy ul. Kamiennogórskiej we Wrocławiu. Obiekt zaoferuje 4 700 m² powierzchni najmu w rejonie Złotnik.
Rex Concepts CEE, master franczyzobiorca Burger King i Popeyes w CEE, planuje przekształcić restauracje QSR w huby ładowania EV, wspierając rozwój czystego transportu.
19 listopada br. w Warszawie zostanie otwarty pierwszy w Polsce flagowy salon marki Nikon. Zajmie blisko 200 mkw. na drugim piętrze galerii Złote Tarasy.
Po III kw. br. wartość transakcji inwestycyjnych na rynku nieruchomości komercyjnych wyniosła około 2,4 mld euro. Choć to o 6% mniej niż rok wcześniej, liczba transakcji wzrosła o ten sam odsetek,