

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Przychody Pepco Group powinny przekroczyć EUR 4,5 mld euro Grupa spodziewa się uruchomić 84 nowe sklepy netto w trakcie czwartego kwartału br. Planuje zamknąć rok z 248 nowymi sklepami netto łącznie.
Od 25 września mieszkańcy Radzynia Podlaskiego mogą korzystać z nowoczesnego marketu Kaufland przy ul. Jana Pawła II 1. Zajmuje on powierzchnię 3808 mkw.
Grupa Mex Polska S.A. zgodnie z szacunkami zakończyła I półrocze 15-proc. wzrostem skonsolidowanych przychodów rdr, osiągając 56,5 mln zł. Spółka utrzymała osiągnęła zysk EBIT na poziomie 0,6 mln zł.
Hala Koszyki prezentuje nowe jesienne menu food hallu – Kartę Warszawy, łączącą kulinarne tradycje i kreatywność znanych szefów kuchni. Premiera odbyła się 17 września.
Dwa nowe salony podróży Join UP! Polska powstały w centrach handlowych – Avenidzie w Poznaniu i Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu. To część konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju.
Grupa H&M w III kw. zwiększyła zyskowność mimo spadku liczby sklepów. Sprzedaż w walutach lokalnych wzrosła o 2%, choć liczba placówek była o 4% niższa niż rok wcześniej.
Zakończył się pierwszy dzień #scf2025fall, najważniejszych targów centrów handlowych w Polsce – SCF. Udział w targach bierze ponad 1656 uczestników, w tym ponad 500 najemców
CH Janki poszerza ofertę – otwarto nowe sklepy, m.in. Tatuum, Molton, Tefal. Po remoncie wróciły C&A, eobuwie.pl, Venezia i Ryłko w nowych konceptach.
Leroy Merlin otwiera kolejny sklep na Dolnym Śląsku, tym razem w Dzierżoniowie. To już 12. obiekt sieci w województwie dolnośląskim i 84. w Polsce.
W badaniu Gemius 2025 ponad 87% ankietowanych wybiera Paczkomaty InPost jako formę dostawy, a 95% uznaje je za największą motywację do zakupów online.
Mimo wymagającego otoczenia rynkowego w Europie Środkowo-Wschodniej Castorama osiągnęła wartość sprzedaży całkowitej w Polsce w wysokości 946 mln funtów. Oznacza to spadek o zaledwie 0,5% rdr.
24 września sklep JASAM w Nidzicy przy ul. Traugutta 24 rozpoczął działalność w formule „Pod Znak” jako Bricomarché. To pierwszy sklep tej marki w mieście i 222. w Polsce.