[WYWIAD] Paulina Bauer, C&W: w wielu obiektach dalsze oszczędności są trudne do uzyskania

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Carrefour otworzyła w hipermarkecie w Pabianicach swój pierwszy Butik Cyrkularny. Na powierzchni około 100 mkw. klienci znajdą w nim szeroki wybór ubrań z drugiej ręki.
W dniu 4 listopada 2024 roku Marta Fryzowska złożyła rezygnację z pełnienia funkcji w zarządzie spółki VRG SA. Rezygnacja odnosi skutek z dniem jej złożenia.
Galeria Handlowa Madison w Gdańsku w październiku 2024 roku wzbogaciła swoją ofertę o nowego najemcę – markę Sinsay. Nowy salon o powierzchni 615 metrów kwadratowych znajduje się na poziomie „0”.
Avenida Poznań organizuje akcję „Leć po rogala”, w trakcie której do odebrania za zakupy będą pluszowe zagłówki w kształcie marcińskiego rogala. Akcja startuje 4 listopada.
Castorama otworzyła w Olsztynie swój pierwszy Punkt Projektowy w Polsce. To unikalny i praktyczny format tej sieci dostępny poza wielkopowierzchniowym sklepem.
Od początku listopada na stanowisko dyrektora commercial Netto Polska dołączy Krzysztof Dobczyński. Rolę dyrektora finansowego obejmie zaś Tomasz Kaźmierczak.
Na koniec września wartość rynku inwestycyjnego osiągnęła 2,7 mld euro. Inwestycje w sektorze handlowym utrzymały dynamikę i koncentrowały się na parkach handlowych i obiektach typu convenience.
Benefit Systems nabył 100 proc. udziałów w spółce MyOrganiq Sp. z o.o., prowadzącej 8 klubów Organic Fitness w zachodniej części Polski. Wartość transakcji to około 25 mln zł.
30 października swoje progi dla klientów otworzyły sklepy ALDI w Zawierciu i Bartoszycach. W obu przypadkach są to pierwsze sklepy tej sieci w danej miejscowości.
W listopadzie Rituals Cosmetics pojawi się w trzech nowych lokalizacjach – Białymstoku, Rybniku i Pile. Z tej okazji marka przygotowała atrakcyjne promocje i niespodzianki dla pierwszych klientów.
Ciesząca się międzynarodowym uznaniem inicjatywa Science Based Targets (SBTi) zatwierdziła cele JYSK w zakresie redukcji emisji gazów cieplarnianych zgodnie z Porozumieniem paryskim.
Zapewniamy najwyższy standard usług oraz silną, ogólnopolską markę, która stanowi znaczące wsparcie dla projektów handlowych naszych partnerów – mówi Filip Puchalski, Xtreme Fitness Gyms.