[WYWIAD] Elżbieta Kutrasińska, Redkom Development: na #scf2025fall pokażemy nowe projekty

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Food Fyrtel to nie tylko destynacyjny punkt gastronomiczny, ale także dodatkowy impuls dla Posnanii – mówi Marek Błędowski, wiceprezes zarządu, Apsys Polska
Westfield Mokotów nieustannie rozwija ofertę. W centrum handlowym został ponownie otwarty salon marki Medicine. Przeszedł on metamorfozę i jest teraz jeszcze bardziej przestronny.
Grupa InPost nabyła pozostałe 70% udziałów Menzies Express i Newstrade za 60,4 milionów GBP. To przejęcie pozwala Grupie InPost w pełni kontrolować proces logistyczny w UK.
BOIG Consulting podpisał umowy najmu powierzchni w Pasażu Dominikańskim z sieciami Rossmann (500 mkw.) i Deichmann (450 mkw.). Otwarcie obiektu zostało zaplanowane na listopad 2025 roku.
W Aura Centrum Olsztyna działa już otwarty w nowym, globalnym koncepcie lokal Tchibo. To pierwszy w takim formacie salon w regionie, który został wzbogacony o obszerny ogródek kawiarniany.
7 października 2024 roku w Outlet Lublin otworzyła się Fabryka Ogólnego Rozwoju. Na powierzchni 770 mkw. powstało innowacyjne centrum sportowe dla dzieci i młodzieży.
Nhood Services Poland, który zarządza Centrum Handlowym Auchan Mikołów rozpoczął remont wnętrza obiektu. Klienci będą mogli korzystać z odnowionych pasaży, w których znajdą miejsca do odpoczynku.
Wydłuża się lista najemców Atrium Promenada w Warszawie. Na parterze marka FANTINI otworzył wyspę. Klienci znajdą tam bogatą ofertę galanterii, począwszy od torebek przez walizki czy paski.
Galeria Libero rozwija swoją ofertę handlową i wzbogaca listę najemców. Swoją wyspę otworzyła marka Patsi. Klienci znajdą tam biżuterię dla kobiet i dziewczynek.
Tchibo rozszerza sieć outletów w Polsce. W Warszawie został otwarty największy sklep tego typu. Nowy lokal łącznie zajmuje prawie 500 mkw. powierzchni, z czego ponad 300 mkw. zajmuje sala sprzedaży.
Do końca I połowy br. łączna powierzchnia nieruchomości handlowych w Polsce wyniosła 17,3 mln mkw. Z tego 17% przypadło parkom handlowym, a 9% tzw. centrom convenience.
W październiku RTV Euro AGD otworzy swoje pierwsze sklepy w trzech nowych miastach - Limanowej, Wolsztynie i Tarnobrzegu. Tym samym sieć posiadać będzie 337 salonów sprzedaży w 228 miastach w Polsce.