komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
17 października w Krakowie otworzy się nowa restauracja Burger King – 8. w stolicy Małopolski. Marka zaprosi gości do nowoczesnej przestrzeni w kolejnej galerii handlowej w mieście.
Marka Wojas umacnia swoją pozycję i 11 października 2025 roku w CH Karuzela Kołobrzeg otworzyła nowy salon. Oferuje on nowoczesną przestrzeń, szeroki wybór obuwia i akcesoriów.
San Park w Piasecznie świętuje rok działalności. Twórca projektu, Paweł Materny, podkreślał podczas #scf2025fall, że obiekt wyróżnia się ofertą i stał się ważnym punktem lokalnego krajobrazu.
W trakcie #scf2025fall JB Development zaprezentował na stoisku Karuzela 11 obiektów pod marką Karuzela oraz ponad 15 realizacji partnerskich, zdobywając nowe kontakty i wzmacniając relacje biznesowe.
15 października w centrum handlowym S1 Dąbrowa Górnicza otworzy się pierwszy w mieście i zarazem 25. w Polsce multimarket Jula. To już piąty sklep sieci w województwie śląskim.
Jesień w warszawskiej Reducie przynosi nowe smaki, modę i technologię. Do centrum dołączają marki oferujące azjatyckie buliony, elektronikę, bieliznę na miarę i biżuterię inspirowaną astrologią.
Przychody restauracji Sfinks Polska od stycznia do września 2025 r. wyniosły 159,07 mln zł, co oznacza wzrost o 3,1% r/r. Na koniec III kwartału 2025 r. działało 77 lokali.
Największym wyzwaniem nie jest dziś budowa czy zakup, ale znalezienie właściwych partnerów do dalszego rozwoju - w rozmowie z SCF News | Retailnet.pl mówi Dorota Szerafin, LCP Poland, część M Core.
We wrześniu GK Esotiq & Henderson osiągnęło 23,6 mln zł przychodów, wzrost o 5% r/r. Przychody ze sprzedaży online wyniosła ok. 7,1 mln zł i była wyższa o 64 proc. rok do roku.
Od 18 do 25 października w Galerii Askana funkcjonować będzie mobilna wrotkarnia. Wrotkarnia zlokalizowana będzie na pasażu przy Biurze Podróży Wakacje.pl.
W październiku w trzech centrach Designer Outlet trwa akcja „Różowa wstążka”. Klientki i mieszkanki okolic mogą skorzystać z bezpłatnych badań mammograficznych w mobilnych gabinetach.
„Nie ma jednej recepty na sukces – każde miasto ma swoje DNA, a każdy projekt wymaga indywidualnego podejścia” – mówiła na #scf2025fall Barbara Wójcik z Globalworth Poland.