

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Już od 18 lat Galeria Askana pozostaje ważnym miejscem na mapie Gorzowa Wielkopolskiego. To nie tylko centrum zakupów, ale także przestrzeń spotkań, wydarzeń kulturalnych i inicjatyw społecznych.
Galeria Młociny konsekwentnie poszerza swoją ofertę. W ostatnich miesiącach centrum handlowe podpisało 8 nowych umów najmu. Ponadto obiekt przedłużył współpracę z 20 markami.
W Galerii Bronowice sfinalizowano kolejną inwestycję. Bezpłatna bawialnia Kreatywna Planeta została przeniesiona do większego lokalu o powierzchni 315,89 mkw.
Budrem, właściciel sieci parków handlowych Mutibox wkrótce uruchomi kolejne trzy projekty w strategicznych lokalizacjach. Za wyłączną komercjalizację obiektów odpowiada BOIG Consulting.
Latem centra handlowe Gemini Park Bielsko-Biała oraz Gemini Park Tychy stały się lokalnymi hubami rozrywki i aktywności społecznych. W efekcie zakończyły wakacje z wyraźnymi wzrostami footfallu.
Na targi #scf2025fall obecni będą przedstawiciele firmy POLOmarket. Będą oni reprezentować dział ds. administracji i ekspansji. Targi #scf2025fall odbędą się w dniach 24-25 września w Warszawie.
Galeria Pomorska pod zarządem Balmain Group z sukcesem odpowiada na współczesne potrzeby klientów. Jednym z ważniejszych kroków w rozwoju oferty rozrywkowej jest otwarcie sali zabaw Fikołki.
Regionalny park handlowy BIG Konstantynów uzyskał pozwolenie na budowę i niedługo rozpoczną się prace budowalne. Do grona najemców dołączają kolejne marki – w tym modowe CCC i Worldbox.
Marka Wojas umacnia swoja pozycję na rynku również poprzez modernizację istniejących salonów. W nowej odsłonie klienci mogą odwiedzić sklep marki w Galerii Riviera w Gdyni, na parterze obiektu.
Balmain Group podjął decyzję o rekomercjalizacji Galerii Panorama. O kulisach procesu i osiągniętych rezultatach rozmawiamy z Agatą Stańkowską, Head of Leasing w Balmain Group.
FACTORY Ursus rozszerzyło ofertę gastronomiczną o Costa Coffee i Gorąco Polecam. Smaki z piekarni. Te dwie marki cieszące się uznaniem na polskim rynku, przywitały pierwszych klientów latem tego roku.
TATUUM konsekwentnie wzmacnia swoją obecność na rynku – rozwija sieć sprzedaży i odświeża istniejące salony. 13 września we Wrocławiu klienci mogli zobaczyć nową odsłonę sklepu o powierzchni 180 mkw.