

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Grupa Mex Polska spodziewa się osiągnięcia w I półroczu skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży na poziomie 56,5 mln zł. Oznacza to wzrost o 15 proc. rdr.
Rok 2025 przyniósł dla Ptak Outlet wyraźny i konsekwentny wzrost odwiedzalności. Centrum notuje znaczący progres względem analogicznego okresu roku ubiegłego.
Wg badania CAWI przeprowadzonego przez Instytut Badawczy Minds & Roses Sinsay Club został uznany za najpopularniejszy program lojalnościowy w polskim sektorze odzieżowym.
Michał Radomski dołączył do zespołu firmy Scallier w Polsce, obejmując stanowisko Investment Director. W tej roli będzie doradzał klientom firmy przy zakupie nieruchomości z sektora handlowego.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Esotiq & Henderson S.A. za osiem miesięcy br. wyniosły ok. 209,3 mln zł. Szczególnie dynamicznie rozwijał się kanał online rosnąc o ok. 44% rok do roku.
Ważną częścią targów #scf2025fall jest 2-dniowa konferencja, podczas której przedstawione zostaną główne trendy, analizy rynku i aktualne raporty. Forum odbędzie się 24-25 września w Warszawie
W Łańcucie powstaje nowoczesny park handlowy – Pasaż Łańcucki, realizowany przez firmę REFIELD. Inwestycja będzie największym miejscem handlowym w powiecie łańcuckim.
Już działa system umawiania spotkań na targach #scf2025fall. Dostęp do systemu umawiania spotkań mają wszyscy zarejestrowani uczestnicy targów.
Na #scf2025fall przybędzie 7-osobowy zespół JLL. Obecni m.in. będą: Mariusz Czerwiak, Head of Landlord Representation. W części konferencyjnej udział wezmą Dagmara Filipiak oraz Maciej Kotowski.
Mallson Polska będzie świętować 18 lat. W tym czasie skomercjalizowała blisko 100 obiektów o łącznej pow. ponad 1 mln m². Na #scf2025fall pokaże szczegóły nowych projektów.
W ciągu dwóch pierwszych tygodni września zostaną otwarte dwie nowe siłownie Fit+. Obie pojawią się w małych miejscowościach, co jest zgodne ze strategią rozwoju marki.
Popeyes rozszerza dostawy na kolejne miasta w Polsce. Mieszkańcy Koszalina i Wałbrzycha mogą zamawiać swoje ulubione dania z Popeyes dzięki współpracy z platformą Pyszne.pl.