komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Porządkowanie portfolio nie wstrzymuje planów – Polska pozostaje kluczowym rynkiem KiK, gdzie firma chce kontynuować ekspansję – mówi Jan Skowron, KiK w rozmowie z Retailnet.pl.
9 lat Posnanii to historia rozwoju i innowacji. Centrum oferuje nie tylko zakupy, lecz także doświadczenia, elastyczność na trendy, relacje i odpowiedzialność społeczną.
Należący do EPP Outlet Park w Szczecinie konsekwentnie rozwija swoją ofertę. Do grona najemców dołączyło właśnie Eobuwie. Nowy salon zlokalizowany jest przy Kids Play, w 3 alejce.
4 października Pabianice zyskały wyjątkowe miejsce stworzone z myślą o najmłodszych. Przy ul. Grota-Roweckiego 8a w centrum handlowym Tkalni² otwarto nowy lokal Xtreme KiDS.
Berlin Döner Kebap konsekwentnie rozwija swoją sieć w Polsce i otworzył już 89 restaurację, tym razem w Wałbrzychu. Nowy lokal mieści się w Centrum Handlowym S1 Center.
„Nie wystarczy mieć lokalizacji czy kina. Sukces centrum handlowego zależy m.in. od zbudowania emocjonalnego zaangażowania klientów” — Anna Malcharek, Gemini Holding na #scf2025fall.
W Galerii Pomorskiej otwarto pierwszy w Bydgoszczy sklep Maxi Zoo, oferujący bogaty wybór produktów dla zwierząt. Lokal o powierzchni 337 mkw. urządzony jest w koncepcie 3.0.
„Stawiamy na różnorodność – Soho ma łączyć mieszkania, restauracje, sklepy, usługi i zieleń w jednym przyjaznym miejscu” – Paulina Petynka, Yareal Polska. na #scf2025fall.
Drogeria dm otwiera swój drugi sklep w Poznaniu. Nowa lokalizacja zostanie otwarta 16 października i będzie mieć ma 471 mkw. powierzchni sprzedażowej. To 67. drogeria w Polsce.
Galeria Klif w Gdyni wzmacnia swoją pozycję na rynku, pozyskując Decathlon jako nowego najemcę. Marka otworzy tu swój pierwszy sklep w Gdyni na dwóch poziomach o łącznej powierzchni 1 250 mkw.
Wrocław Fashion Outlet redefiniuje zakupy na Dolnym Śląsku, wprowadzając nowości: pierwszy w Polsce Douglas w nowej odsłonie, powrót GAP, debiut Salewa i restauracje InAsia & Wagożercy.
W ostatnich latach polski rynek nieruchomości handlowych został zdominowany przez parki handlowe – w latach 2019-24 powstało ich aż 339. Czy oznacza to, że „klasyczne” galerie odchodzą do lamusa?