

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Sieć Kaufland wprowadziła rozwiązania personalizujące oferty w programie lojalnościowym Kaufland Card, do którego przystąpiło już ponad 4 mln konsumentów.
Sieć Intermarché przygotowała nową odsłonę programu lojalnościowego „Moje Intermarché”. Począwszy od 1 sierpnia br. w trakcie zakupów klienci będą zbierali punkty poprzez aplikację.
W lipcu pojawiły się dwa kolejne salony Sunset Suits. Po niedawno otwartych salonach w Ostrowie i Włocławku przyszedł czas na sklepy Sunset Suits w Factory Ursus Warszawa i Factory Kraków.
Kamalion, wywodząca się z Hiszpanii marka akcesoriów technologicznych otworzyła swój drugi sklep w Krakowie. Na swój trzynasty sklep wybrała Galerię Krakowską.
Łączna powierzchnia nowoczesnych obiektów handlowych oddanych do użytku w I połowie br. w Polsce wyniosła 175 tys. mkw. – wynika z danych Colliers. W efekcie całkowite zasoby przekroczyły 13 mln mkw.
Nieustannie przybywa wystawców targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w dniach 25-26 września 2024 roku w Warszawie. Patronat nad wydarzeniem objęła Polska Rada Centrów Handlowych.
Galeria Katowicka odnotowała w I połowie 2024 r. wzrost obrotów o 8% rok do roku. W pierwszej połowie 2024 r. w Galerii Katowickiej podpisano 21 umów najmu o łącznej powierzchni 2 300 mkw.
Klépierre odnotował silny wzrost operacyjny w pierwszej połowie 2024 r. Podpisano o 11% więcej umów najmu. Dochód netto z najmu wyniósł 520,1 mln euro, co oznacza wzrost o 4,9% rok do roku.
Przy ul. Senatorskiej 40 w Warszawie Empik otworzy nowy salon na miejscu księgarni „Warszawianka”. Sklep o całkowitej powierzchni 178 mkw. przejdzie gruntowny remont.
Carrefour Polska sfinalizował kolejny etap rozbudowy swojej platformy lojalnościowej “Mój Carrefour”, Dzięki niej dotrze do ponad 10 milionów Polaków.
Żabka otworzyła kolejne dwa sklepy przy autostradzie A2. Zokalizowane są w miejscach obsługi podróżnych, tzw. MOP-ach, w miejscowościach Rogoziniec i Chociszewo. Powierzchnia sklepów wynosi 190 mkw.
Obserwacja zachowań konsumentów w placówkach spożywczych sieci handlowych wykazała, że w I półroczu br. ogółem ruch wzrósł w nich o 5,5% rdr. Najbardziej zwiększył się w hipermarketach, bo o 10,4%.