

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Mobilna Żabka to jeden z innowacyjnych konceptów sieci Żabka, który od kilku lat jest obecny na wydarzeniach w całym kraju. Tego lata w Polskę, podobnie jak rok temu, ruszy 6 mobilnych sklepów.
Od 1 czerwca bieżącego roku, Daria Lorenc objęła funkcję dyrektor HR w JYSK Polska. Wcześniej Daria związana była z Jeronimo Martins Polska, właścicielem sieci Biedronka.
Pod koniec czerwca marka Recman otworzyła kolejny salon. Recman pojawił się w Galerii Kaskada w Szczecinie. Jest to już drugi salon marki w tym mieście.
Lagardère Travel Retail w Polsce rozwija ofertę gastronomiczną na łódzkim lotnisku o autorskie koncepty. W hali odlotów już działają foodvenience’owy koncept 1Minute Smacznego! oraz bar Lokal +48.
Sieć marketów Kaufland zajęła trzecie miejsce w kategorii „handel” oraz czternaste w osiemnastej edycji „Rankingu ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie”. Udział w niej wzięło blisko 70 firm.
Prace na placu rozbudowy centrum Designer Outlet Gdańsk przebiegają zgodnie z harmonogramem. Rozbudowa centrum zapewni dodatkowe 2 000 mkw. powierzchni najmu. Otwarcie planowane jest na IV kwartał br.
Kappahl uruchomił nową platformy e-commerce oraz aplikację mobilną, które znacząco podnoszą jakość zakupów online. Nowa platforma oferuje bardziej intuicyjną nawigację.
Od wejścia Polski do UE na rynku detalicznym powstało ponad 800 obiektów handlowych. Obecnie, nową podaż kształtują parki handlowe, a Polacy coraz bardziej przekonują się do zakupów w Internecie.
Już jesienią mieszkańcy Lublina będą mieli kolejną okazję do zadbania o zdrowie i kondycję fizyczną. W Galerii Olimp zostanie otwarty fitness klub Zdrofit i zajmie powierzchnię ponad 1400 mkw.
Na fali dwucyfrowej inflacji rynek marek własnych w Polsce notował skokowe wzrosty. Równolegle pozycję numer „1” w kanałach sprzedaży wzmacniają dyskonty - tak wynika z badania NIQ.
27 czerwca został otwarty Park Handlowy Aviator w Olsztynie. Oferuje blisko 16 tys. mkw. powierzchni handlowej. Klienci znajdą tam sklepy 29 najemców.
Kamalion, wywodząca się z Hiszpanii marka akcesoriów technologicznych otworzyła swój drugi sklep w stolicy. Pierwszy znajduje się w Westfield Mokotów. Na drugą lokalizacje marka wybrała Blue City.