Thomas Reichenauer, ROS Retail Outlet Shopping: targi #scf2025fall będą dla nas wyjątkowe

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W Kielcach powstanie nowoczesny park handlowy. Będzie on zlokalizowany na wyjeździe w kierunku Tarnowa. Docelowo cały kompleks handlowy będzie liczył ponad 30 000 mkw. powierzchni najmu.
W Galerii Wroclavia został otwarty salon marki SNIPES, oferującej streetwearową modę. Sklep znajduje się na drugim piętrze centrum handlowego.
Galeria Askana będzie wspierać Kangoo Basket. Wspólnie zrealizowały już „NBA w Gorzowie” na Arenie, turniej koszykówki ulicznej, trening rodzinny a to dopiero początek wielu, wspólnych działań.
Magnolia Park zbogaciła się o nowego najemcę. Swój sklep otworzyła sieć Office Shoes. Znajduje się on na pierwszy piętrze centrum handlowego.
Na tegorocznych targach SCF Fall, które odbędą się w dniach 25-26 września 2024 roku w centrum konferencyjnym EXPO XXI wśród wystawców znajdą się dwie sieci z portolio Medicover.
W tym półroczu nastroje konsumenckie były na dobrym poziomie. Przez 6 miesięcy wskaźnik utrzymywał się prawie na niezmiennym poziomie, ale konsekwentnie „nad kreską”.
Douglas unowocześnił perfumerię w Centrum Handlowym Avenida w Poznaniu. Na powierzchni 189 mkw. wprowadzonych zostało szereg udogodnień oraz innowacyjnych rozwiązań.
[...] Znaczna część wzrostu sprzedaży gastronomicznej została osiągnięta właśnie dzięki nowym lokalom" - komentuje Sylwester Cacek. "Cieszy, że sprawdziła się nasza strategia na I półrocze br. [...]
Focus Park w Rybniku postanowił przypomnieć historię miejsca, w którym działa od 2007 roku. O browarze, który istniał w sercu miasta od XIX wieku opowiadają mieszkańcy Rybnika i osobowości medialne.
W okresie styczeń – czerwiec br. wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży spółki Wojas wyniosła 180 587 tys. PLN. Była ona wyższa o 1,2 % w porównaniu do wyników w analogicznym okresie ub.r.
Rok temu 7 lipca marka Popeyes zadebiutowała w Polsce pierwszym lokalem we Wrocławiu. Z okazji pierwszych urodzin na wielbicieli marki we wszystkich lokalach sieci w Polsce czeka niecodzienna zabawa.
Dzięki współpracy z Pyszne.pl produkty sieci Cukiernia Sowa są dostępne w „pomarańczowej” aplikacji. Usługa jest już dostępna w Bydgoszczy, Toruniu, Wrocławiu, Pile i Gdańsku.