komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Lagardère Travel Retail wprowadza nowy, hybrydowy koncept
Lagardère Travel Retail wprowadza nowy koncept, który czerpie z doświadczeń Inmedio i So Coffee. Dwie strefy – sklepowa i kawiarniana – w Inmedio So Coffee Park! tworzą współgrające ze sobą światy.
Designer Outlet Sosnowiec z coraz dłuższą listą najemców
Designer Outlet Sosnowiec powiększa ofertę dla kobiet. Do grona najemców dołączył salon z modą casualową – UNISONO. Nowy salon zajmuje lokal o powierzchni 115 mkw.
RTV EURO AGD otworzy w listopadzie kolejne cztery sklepy
W listopadzie RTV Euro AGD otworzy swoje sklepy w czterech miastach - Wrocławiu, Mikołowie, Bydgoszczy i Szczecinie. Tym samym sieć posiadać będzie 341 salonów sprzedaży w 229 miastach w Polsce.
LCP Properties: M Park Mrągowo w pełni skomercjalizowany
LCP Properties we współpracy z Green Hills Investment zakończył komercjalizację M Parku w Mrągowie. Dzięki umowom z Half Price oraz Diverse jest w 100% wynajęty na około 4 miesiące przed otwarciem.
[ANALIZA] UCE RESEARCH: Polacy planują wydać więcej na Black Friday
W tym roku konsumenci, którzy chcą zrobić zakupy z okazji Black Friday, przeważnie zamierzają zapłacić za nie od 400 do 500 zł – 16,4%. Głównie zapowiadają to najstarsi klienci z dużych miast.
Benefit Systems rozbudowuje portfel i przejmuje spółkę z segmentu wellbeingu
Benefit Systems rozszerza portfolio o psychoterapię online i stacjonarną oferowaną przez Wellbee. Zakup 69,8% udziałów w Wellbee wzmocni ofertę produktu MultiLife.
Media Expert kontynuuje rozwój i otwiera 600. sklep
Media Expert otworzył właśnie sklep numer 600. Sieć ma ich niemal dwa razy więcej, niż jej główny konkurent. Sześćsetny elektromarket został oddany do użytkowania w Garwolinie.
Kolejne marki wchodzą do Focus Park w Rybniku
14 listopada na powierzchni przekraczającej 187 mkw. został otwarty salon Rituals Cosmetics. Ofertę centrum handlowego wzmocniła marka 4F Junior. W styczniu 2025 roku do grona najemców dołączy Żabka.
Malezyjska sieć MR.DIY otwiera pierwszy sklep w Polsce
23 listopada 2024 r. marka MR.DIY otwiera w Zabrzu swój pierwszy sklep w Polsce. Polska będzie 13. krajem w globalnej sieci MR.DIY i trzecim w Europie.
[BADANIE] ZPPHiU: internet napędza sprzedaż w centrach handlowych
Badania Omnisense zrealizowane na zlecenie ZPPHiU i PSNPH wskazują, że aż 52% klientów centrów handlowych odwiedza je w wyniku zainteresowania zakupem produktu wyszukanego w Internecie.
Sieć drogerii dm umacnia pozycję w Wielkopolsce
21 listopada przy ul. Gdyńskiej 32 drogeria dm otworzy swój pierwszy sklep w Koziegłowach. Będzie to 6. drogeria w województwie wielkopolskim i 43 w Polsce. Powierzchnia sklepu wynosi 469,86 mkw.
Sieć KOKU Sushi wprowadza nowy koncept restauracji
KOKU Sushi wprowadza nowy koncept franczyzowy. Restauracja KOKU Sushi Basic to mniejszy lokal, niższe koszty inwestycji, nowoczesny wystrój utrzymany w minimalistycznym stylu.




