komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
iLunch wkracza do Polski z odważnym planem ekspansji. Marka otworzy swoją pierwszą restaurację w styczniu w Gdańsku. iLunch planuje zainwestować 50 mln euro i otworzyć 100 lokali w całej Polsce.
8a.pl otwiera nowy, a do tego największy w Polsce sklep stacjonarny. Znajduje się on w Krakowie. Placówka 8a.pl ma 721metrów kwadratowych. Nowy sklep 8a.pl wyróżnia się nowoczesnym designem.
Ochnik umacnia pozycję na rynku i otwiera nowe salony. Kolejne dwa pojawiły się w Starogardzie Gdańskim i w Zawierciu. Powstały one w najnowszej koncepcji "shop in shop”
Do superkwartału Towarowa22 zawitały kulinaria. Na parterze budynku Office House swoją kuchnię uruchomiła The Brunchery – bread & bar. Tym samym superkwartał poszerzył grono swoich odbiorców.
Popeyes zagościł w przestrzeniach foodcourtu Galerii Warmińskiej. Olsztyn to 24. punkt na mapie tej sieci w Polsce. Lokal zajmuje 140,12 mkw. powierzchni.
12 listopada RGL otworzyło w Namysłowie kolejny obiekt pod marką Smart Park. Pierwszy etap inwestycji obejmuje niespełna 8.000 mkw. GLA i ponad 200 miejsc parkingowych.
OCHNIK uruchomił nową odsłonę Klubu Klienta oraz aplikację mobilną, które wspierają transformację cyfrową marki i strategię omnichannel, zapewniając bardziej spersonalizowane doświadczenie zakupowe.
Marcin Klammer, pełniący od kwietnia 2024 r. funkcję dyrektora zarządzającego Polskiej Rady Centrów Handlowych, od grudnia br. objął stanowisko Dyrektora ds. Ekspansji CEE w Nhood.
Wojas otwiera nowe salony oraz inwestuje w ich relokacje i powiększanie. W Wola Park na poziomie 0 działa nowy, przestronny salon z nowoczesnym wystrojem oraz pełną ofertą obuwia i akcesoriów.
Manufaktura w Łodzi umacnia swoją pozycję jednego z trzech najbardziej zrównoważonych obiektów w Polsce. Jako trzecie centrum handlowe w Polsce może pochwalić się podwójnym wyróżnieniem „Outstanding”.
Grupa Esotiq & Henderson wypracowała III kw. br. 234,9 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży (+8,3% r/r). Spółka notuje wzrost we wszystkich kluczowych kanałach.
Sinsay kontynuuje zagraniczną ekspansję. Marka otworzyła 200. sklep w Rumunii. Mieści się on w miejscowości Drăgășani, około 200 km od Bukaresztu.