komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Galeria Nowy Świat rozwija ofertę i wzmacnia fundamenty operacyjne. Nowe marki i modernizacje podniosą komfort i efektywność, umacniając pozycję ważnego punktu zakupowego regionu.
Na początku grudnia 2025 roku marka KOKU Sushi otworzyła kolejny lokal, poszerzając swoją obecność w Polsce. Radom dołączył tym samym do grona miast, w których działa ogólnopolska sieć restauracji.
Grupa Mr Price Group przejmuje NKD Group GmbH od TDR Capital . Dzięki nowemu właścicielowi NKD planuje rozszerzyć sieć sklepów z obecnych około 2 200 do 3 000 lokalizacji w Europie.
Sieć kawiarni the White Bear Coffee rozwija się w kolejnych miastach Polski. Najnowszy lokal powstał w Nysie. To 24. lokalizacja marki i ważny etap w umacnianiu jej obecności na południu kraju.
W Poznaniu otwarto nowy Kaufland z nowoczesnym komfortem, szeroką ofertą i pasażem usługowym. Market ma 2800 mkw. sprzedaży i ponad 5200 mkw. powierzchni całkowitej.
Z analizy ponad 94 tys. cen detalicznych z 44 tys. sklepów wynika, że spadek dynamiki ich wzrostu lekko wyhamował. W listopadzie br. codzienne zakupy podrożały średnio o 4,2% rdr.
LCP Poland, part of M Core kończy grudzień otwierając trzynasty park handlowy w bieżącym roku - M Park w Trzebiatów. Nowa inwestycja z ponad 6.250 m kw. GLA już na starcie jest w pełni wynajęta.
Marc O’Polo rozwija obecność w outletach FACTORY, otwierając nowy salon w FACTORY Gliwice i zwiększając powierzchnię w FACTORY Annopol. Tym samym marka jest obecna w całej sieci FACTORY w kraju.
Benefit Systems przejmuje 51% sieci Endorfina (11 klubów), wzmacniając ofertę na południowym wschodzie. Jej portfolio własnych obiektów wzrośnie do ok. 280 klubów.
Gemini Park Tarnów wprowadza klientów w nową jakość zakupów elektroniki. Zmodernizowany salon Media Markt, urządzony według najnowszego konceptu sieci.
Szacujemy, że na rynku działa co najmniej 15 tys. niezależnych sklepów, które mogą do nas dołączyć - mówi Paweł Surówka, prezes zarządu Grupy Eurocash.
Globalny luksus hamuje, lecz w Polsce rynek ma urosnąć o 7,7% w 2025 r. mimo wzrostu cen (+54% od 2019). Branża jest silnie spolaryzowana – top 2% klientów generuje ok. 40% przychodów.