komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
EPP: Niemal 300 inicjatyw, ponad 37 tysięcy beneficjentów
EPP podsumował swoje działania na rzecz lokalnych społeczności. W okresie 1 września ub.r. – 31 sierpnia br. firma zrealizowała niemal 300 inicjatyw społecznych. Zaangażowało się w nie > 50% zespołu.
Unibail-Rodamco-Westfield z 5 złotymi nagrodami PRCH Retail Awards 2025
URW w XVI edycji PRCH Retail Awards, zdobył 5 złotych statuetek – w tym wyróżnienia indywidualne dla członków zespołu, nagrodę za realizację strategii ESG oraz za rekomercjalizację Westfield Arkadia.
Salony Rituals wchodzą do mniejszych miast
Rituals umacnia pozycję w Polsce, otwierając nowe salony i debiutując w kolejnych miastach. 19 listopada otwarto pierwszy salon w Pruszkowie, w Centrum Handlowym Nowa Stacja.
Krzysztof Bajołek, Answear.com: wracamy na trwałą, rentowną ścieżkę wzrostu
Answear.com w III kw. 2025 zwiększył przychody do 1,15 mld zł (+17,4% rdr), a EBITDA wzrosła do 45,1 mln zł. EBITDA LTM osiągnęła 84 mln zł, przekraczając cele. Marża sprzedaży wzrosła do 40,9%.
Marcin Bójko, LPP: nowa struktura finansowania daje nam paliwo do dalszej ekspansji
LPP zawarło umowę z grupą banków na łączną kwotę o równowartości ok. 13,5 mld zł. Nowa struktura dłużna to odpowiedź na m.in. istotne przyspieszenie ekspansji sieci sprzedaży.
Gemini Holding: Woolworth wchodzi do Gemini Park Tychy
20 listopada w Gemini Park Tychy został otwarty sklep sieci Woolworth. Zajmuje 1500 mkw. powierzchni. To jeden z większych punktów marki w południowej Polsce.
Sieć sklepów Agata ma już 38 lokalizacji
Od 20 listopada mieszkańcy Olsztyna mogą robić zakupy w nowo otwartym sklepie Agata przy al. gen. Sikorskiego. Najnowszy salon sieci mebli i akcesoriów do wnętrz ma powierzchnię ponad 17 tys. mkw.
Coraz dłuższa lista najemców rozbudowywanej części CH Pogoria
Centrum Handlowe Pogoria w Dąbrowie Górniczej odsłania kolejną markę, która dołączy do grona najemców powstającej, rozbudowywanej części centrum. Trzecim nowym najemcą została marka Medicine.
[BADANIE]: dwóch na trzech Polaków szykuje się na zakupy w Black Friday
Obecnie 66,5% dorosłych Polaków zamierza zrobić zakupy w ramach Black Friday. W ub.r. tak deklarowało 64,1% ankietowanych. Teraz 18,8% rodaków nie chce korzystać z corocznych okazji.

Jerzy Tymofiejew, Rex Concepts: planujemy w Polsce ponad 200 restauracji Popeyes
W br. Popeyes osiągnął najszybsze tempo ekspansji i ten rok zamknie 30 lokalizacjami, a w kolejnym poszerzy portfolio o nowy format In-line street i umocni swoją pozycję w największych aglomeracjach.
BIG STAR wprowadza na rynek nowy koncept
10 listopada 2025 roku marka BIG STAR otworzyła w warszawskim centrum handlowym Arkadia nowy salon o powierzchni 234 mkw.. To pierwszy w Polsce sklep w koncepcie Home+ Blue
Kodano Optyk kontynuuje ekspansję i rozwija sprzedaż w nowym formacie
Sieć KODANO Optyk otworzyła salony w Słupsku, Gorzowie Wlkp. i M1 Marki. Uruchomiono też koncept LUKSY – wyspy z gotowymi okularami w 20 minut w galeriach G-City Targówek i Promenada.




