komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ stawia na małe miejscowości
W ciągu dwóch pierwszych tygodni września zostaną otwarte dwie nowe siłownie Fit+. Obie pojawią się w małych miejscowościach, co jest zgodne ze strategią rozwoju marki.

Popeyes kontynuuje ekspansję i dowozi w kolejnych miastach
Popeyes rozszerza dostawy na kolejne miasta w Polsce. Mieszkańcy Koszalina i Wałbrzycha mogą zamawiać swoje ulubione dania z Popeyes dzięki współpracy z platformą Pyszne.pl.

Sieć Kodano Optyk umacnia swoją pozycję na rynku polskim
Kodano Optyk kontynuuje ekspansję na rynku polskim. 9 września 2025 roku otworzył kolejny salon stacjonarny. Nowa placówka zlokalizowana jest w Lublinie w Galerii Orkana.

ALDI zadebiutuje w kolejnej miejscowości
10 września swoje progi dla klientów otworzy pierwszy sklep ALDI w Zamościu. Placówka będzie już 16. placówką sieci w województwie lubelskim i 382. w skali całego kraju.

[ANALIZA]: w Polsce rośnie rynek marketplace’ów
Zakupy online na dobre zadomowiły się w Polsce. Stanowią już niemal połowę wszystkich transakcji zakupowych. Trend ten obejmuje wszystkie grupy wiekowe.

Karuzela pokaże na #scf2025fall plany rozbudowy czterech parków handlowych
Podczas #scf2025fall Karuzela zaprezentuje plany rozbudowy czterech istniejących parków handlowych – we Wrześni, Lublińcu, Białej Podlaskiej i Ełku. Obiekty te powstały w latach 2014–2023.

Carrefour Polska zakończył pierwszy etap modernizacji CH Piekary w Legnicy
Carrefour Polska sfinalizował pierwszy etap modernizacji CH Piekary w Legnicy. Sieć nie zwalnia tempa i już przygotowuje drugą fazę rozbudowy tego centrum handlowego.

Polskie marki wybierają Stary Browar w Poznaniu
Polskie marki autorskie chętnie wybierają Stary Browar jako pierwszą lokalizację swoich sklepów w Poznaniu. W Pasażu niedawno miało miejsce otwarcie salonu MUUV.

Na #scf2025fall APCOA zaprezentuje nowe rozwiązania do zarządzania parkingami
APCOA w Polsce zarządza ponad 1700 obiektami parkingowymi. Podczas #scf2025fall zaprezentuje bez szlabanowy system sczytywania tablic rejestracyjnych oraz produkty tworzoną i rozwijaną przez APCOA.

Grupa Muszkieterów: Bricomarché umacnia swoją pozycję w województwie śląskim
Od 10 września mieszkańcy Kłobucka mogą robić zakuoy w nowym sklepei Bricomarché przy ul. Generała Józefa Hallera 2. To 221. placówka sieci w Polsce i 17. w województwie śląskim.

EPP wprowadza energię słoneczną do swoich centrów handlowych
EPP podjął współpracę z Sunbird Solar Solutions. W ramach partnerstwa planowana jest instalacja systemów fotowoltaicznych w 13 obiektach handlowych zarządzanych przez EPP.

[BADANIE]: Młodzi Polacy robią zakupy w promocjach
Jak wynika z raportu rynkowego, Polacy w wieku 18-25 lat najczęściej robią od 20% do 40% codziennych zakupów w promocjach – 32,5%. Głównie dotyczy to osób z dochodami w przedziale 3000-4999 zł.