komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Castorama w Gnieźnie zaczyna nowy rozdział w nowej lokalizacji
Po 16 latach działalności w dotychczasowej lokalizacji przy Pałuckiej 1 Castorama w Gnieźnie zmienia adres. Od 8 października można robić zakupy w nowoczesnym obiekcie przy ul. Poznańskiej 100,

Grupa Smyk chce pozyskać finasowanie na dalszy rozwój dzięki debiutowi na GPW
SMYK Holding S.A. planuje pierwszą ofertę publiczną akcji, obejmującą emisję nowych oraz sprzedaż części istniejących walorów. Spółka zamierza wprowadzić akcje do obrotu na GPW w Warszawie.

Komputronik pozyska dodatkowe finansowanie na przyśpieszenie rozwoju
Komputronik S.A. podpisał umowę inwestycyjną z Euvic 2030 i WB iTotal. Porozumienie zapewni firmie wsparcie finansowe oraz wzmocni jej potencjał sprzedażowy w segmencie B2C i B2B.

Rossmanna Polska zapłacił rekordowy podatek CIT
Rossmann wpłacił do budżetu państwa 350 mln zł z tytułu podatku CIT za 2024 rok. To najwyższy podatek dochodowy od osób prawnych zapłacony przez firmę od początku jej działalności w Polsce.

Frentzza – Pizza & Friends umacnia pozycję na Dolnym Śląsku
Sieć pizzerii Frentzza – Pizza & Friends na początku października otworzyła nowy lokal w Świdnicy. Dwupoziomowa restauracja oferuje 50 miejsc siedzących.

Marcin Detko, dm: przyspieszamy nasz rozwój w Polsce
Nasza strategia zakłada długofalowy rozwój i wejście do coraz większej liczby lokalizacji w całym kraju" – podkreślał Marcin Detko, dm, podczas targów #scf2025fall.

Sieć kin Multikino ma nową szefową marketingu
W sierpniu Anna Rydzewska objęła stanowisko Head of Marketing w sieci Multikino. Odpowiada za strategię marketingową, e-commerce oraz komunikację marki.

Popeyes wkrótce zaserwuje pierwszego kurczaka na Podkarpaciu
Popeyes ogłasza swój kolejny debiut. Stolica Podkarpacia wkrótce doczeka się swojej pierwszej restauracji Popeyes. Nowy lokal powstanie w Millenium Hall.

Woolworth otwiera dwa sklepy jednego dnia
Sieć Woolworth konsekwentnie rozszerza swoją obecność w Polsce. 2 października marka otworzyła dwa nowe sklepy jednego dnia – w Lesznie oraz Mysłowicach.

[KOMENTARZ] CBRE: Co naprawdę decyduje o wartości lokali handlowych?
Polski handel ma własny alfabet: A – atrakcyjność, W – widoczność, F – funkcjonalność, T – technika, Z – zrównoważony rozwój. Te elementy i lokalizacja decydują o wartości nieruchomości.

Elżbieta Dmowska-Mędrzycka, Mediadem: marketing społeczny zmienia galerie handlowe
Marketing centrów handlowych musi przejść systemową zmianę – mówiła na #scf2025fall Elżbieta Dmowska-Mędrzycka, Mediadem. Standardowe narzędzia już nie wystarczają, potrzebna jest transformacja.

Drogeria dm umacnia się w województwie lubuskim
9 października drogeria dm otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Lubska. Sklep oferuje 437 mkw. powierzchni sprzedaży. Będzie to 1. drogeria dm w mieście, 4. w województwie lubuskim i 66. w Polsce.