

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Zarządzane przez EPP centrum handlowe M1 Marki nieustannie rozwija swoją ofertę. Do grona najemców dołączyła marka DIVERSE. Jej sklep klienci znajdą w sąsiedztwie salonu BIG STAR.
Sadyba Best Mall kontynuuje dynamiczny rozwój i nawiązuje współpracę z kolejną marką. Marka Hdrèy otworzyła swój salon. Klienci znajdą go na parterze pomiędzy sklepami Pandora i Etam.
29 kwietnia Decathlon otworzył swój pierwszy sklep w tym roku. Znajduje się w Zakopanem przy ul. Krupówki, 14A i jest to pierwszy sklep sieci w mieście. Zajmuje prawie 700 mkw. powierzchni.
W Atrium Kasztanowa trwa sezon powrotów. Po przerwie spowodowanej remontem ponownie otwarty został lokal KFC, a kilka dni wcześniej, do swojego dawnego miejsca wrócił salon Quiosque.
Kontynuując rozwój sieć Tuk Tuk otworzyła pierwszy punkt poza Warszawą. 1. maja sieć zadebiutowała w Sopocie. Lokal mieści się w FOOD HALL Krzywy Domek.
25 kwietnia 2025 roku Pasibus otworzył siódmą lokalizację w Warszawie. Mieści się w CH Promenada. Restaurację Pasibus klienci znajdą na pierwszym piętrze.
Należący do EPP Outlet Park w Szczecinie nieustannie dba o atrakcyjność swojej oferty. Nowy, odświeżony salon otworzyła marka CCC. EPP jest wystawcą targów #scf2025fall.
Według wstępnych szacunków skonsolidowane przychody Mex Polska S.A ze sprzedaży grupy kapitałowej za I kwartał br. powinny osiągnąć prawie 26 mln zł. Pozwoli to na osiągnięcie ponad 15% wzrostu.
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni konsekwentnie realizuje strategię ekspansji. Sieć otworzyła 15. i 16. piekarnio-kawiarnię w stolicy Dolnego Śląska, Wrocławiu.
Posnania nieustannie poszerza swoją ofertę. 28 kwietnia został otwarty nowy punkt na mapie obiektu - Twinkle Candle. Lokal marki klienci znajdą na parterze Posnanii.
Grupa CCC w Q4 2024 osiągnęła trzykrotny wzrost zysku operacyjnego i blisko dwukrotnie wyższy, sięgający 448 mln zł, wynik EBITDA. Grupa odnotowała wzrost przychodów i dalsze umocnienie marży brutto.
W lutym br. obroty centrów handlowych spadły o 2,8% w porównaniu z analogicznym okresem ub.r., przy jednoczesnym spadku liczby odwiedzin. Jednak o 2,4 % wzrósł współczynnik konwersji