Thomas Reichenauer, ROS Retail Outlet Shopping: targi #scf2025fall będą dla nas wyjątkowe

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W ciągu kilku ostatnich miesięcy w Gemini Park Bielsko-Biała nastąpiły spore zmiany w ofercie bieliźniarskiej. Do grona najemców dołączyła marka Esotiq.
Obecna wartość naszego portfela to ponad 200 milionów euro. Dążymy do tego, żeby w ciągu trzech, czterech lat doszło do pół miliarda euro - mówi Krystian Modrzejewski, CIO Newgate Investment.
W pierwszym kwartale tego roku Zalando osiągnęło wzrost i poprawiło swoją rentowność. Firma podniosła jakość swojego asortymentu oraz rozbudowała ofertę związaną ze stylem życia.
Outlet Park w Szczecinie, zarządzany przez EPP, wzbogaci się o kolejny lokal gastronomiczny. 9 maja otworzona tam zostanie restauracja z sieci Popeyes.
Polska Rada Centrów Handlowych zebrała i przesłała do Ministerstwa Rozwoju i Technologii propozycje dotyczące świadectw charakterystyki energetycznej budynków.
Decathlon Polska, we współpracy z marką Ubrania Do Oddania, rozpoczyna ogólnopolski projekt zbierania niepotrzebnych ubrań w sklepach Decathlon.
Zlokalizowana w sercu Radomia Galeria Słoneczna przeszła wizualną metamorfozę. Liftingowi poddano logotyp i odświeżono jego formę. Dzięki tym zmianom wzrosła liczba odwiedzających galerię.
W odrestaurowanej Cepelii powstanie najnowocześniejszy, trzypiętrowy Empik o łącznej powierzchni blisko 1300 m2. Otwarcie planowane jest na przełom roku.
Ponad 50 nowych i 170 przedłużonych umów najmu na łączną powierzchnię ponad 37.000 mkw. GLA, 17 nowych marek w portfolio oraz poziom wakatów znacznie poniżej średniej rynkowej.
Gorzowskie centrum handlowe NoVa Park korzystnie zakończyło pierwszy kwartał 2024 roku. Rosnące wskaźniki i nowe otwarcia pokazały wyraźną tendencję wzrostową.
T-Mobile Polska otworzył Magenta Experience Center (MEC), pierwsze tego typu miejsce na mapie Polski i Warszawy zlokalizowane w galerii Westfield Mokotów.
Sieć salonów SMOKE prezentuje nowy format salonów, który zaprasza Klientów do nowoczesnego i wygodnego wnętrza, będącego efektem procesu rebrandingu przez jaki przechodzi obecnie sieć salonów.