

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W Galerii Olimp, jednym z największych centrów handlowych w regionie, zanotowano ostatnio
znaczące zmiany wśród najemców, które mogą wpłynąć na krajobraz handlowy tego obszaru.
Niezwykle popularna i bardzo lubiana marka odzieżowa Michael Kors zagościła w Designer Outlet Gdańsk. Tym samym centrum wprowadziło kolejny brand z segmentu premium
Wskaźnik nastrojów Konsumenckich w Polsce utrzymuje się na plusie. W kwietniu 2024 r. wyniósł 1,3 pkt, co oznacza minimalny spadek, o 0,6 jednostki w stosunku do marca.
16 maja w outletach FACTORY rozpocznie się JUNGLE NIGHT. To największa akcja rabatowa przygotowana przez NEINVER. Podczas pięciu godzin zakupów ceny outletowe zostaną dodatkowo obniżone o 50%.
W I kwartale br. na rynku przybyło 86,5 tys. mkw. powierzchni handlowej w postaci 13 obiektów. 96 proc. stanowiły parki handlowe. 27 proc. łącznej przestrzeni zakupowej znajduje się w małych miastach.
Nowa Sukcesja w Łodzi jest projektem, który wyróżni się nie tylko w Polsce, ale też w Europie. Obiekt przyciąga polskie i globalne marki a kolejną z nich jest ceniona polska jubilerska marka Apart.
Już tego lata w kompleksie biurowym Diuna, zlokalizowanym w sercu warszawskiego Służewca, swoje drzwi otworzy Green Caffè Nero. Kawiarnia zajmie 200 mkw. powierzchni.
Sfinks Polska planuje otworzyć 5 nowych lokali pod szyldami SPHINX oraz The Burgers. Będą one zlokalizowane w Rzeszowie, Poznaniu i podpoznańskich Komornikach, a także w Gorzowie Wlkp. i w Jarocinie.
Sieć handlowa Kolportera stale ewoluuje. Nowe saloniki i kolejne zmodernizowane punkty – to bilans prac w sieci Kolportera w pierwszym kwartale 2024 roku.
4F, marka oferująca odzież codzienną, sportową oraz akcesoria dedykowane profesjonalnym sportowcom i amatorom, zapowiedziała otwarcie sklepu w parku handlowym Przystanek Karkonosze.
Monnari Trade poszukuje podmiotów do akwizycji na rynku odzieżowym. Spółka zamierza dalej rozwijać kanał internetowy - zapowiada Miłosz Kolbuszewski, dyrektor finansowy Monnari Trade.
Pierwszy tymczasowy sklep marki SHEIN, globalnego sprzedawcy internetowego produktów modowych, kosmetycznych oraz akcesoriów domowych, otworzy się w Warszawie, w Galerii Młociny.