komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
David Schröder, Zalando: realizujemy strategię rentownego wzrostu w B2C i B2B
W III kw. Zalando utrzymało rentowny wzrost – GMV wzrosło o 21,6% do 4,2 mld euro, przychody o 26,5% do 3 mld euro, głównie dzięki włączeniu ABOUT YOU. Skorygowany EBIT wyniósł 96 mln euro.
Carrefour Polska inwestuje w rozwój segmentu food-to-go
Carrefour Polska rozszerza współpracę z Tchibo Coffee Service. W 40 hipermarketach sieci pojawią się kąciki kawowe Tchibo, oferujące świeżo parzoną kawę w strefach “Bistro Smacznie”.
Kolejna firma otwiera na Allegro oficjalne sklepy marek
Allegro i L'Oréal Polska rozszerzają współpracę, uruchamiając oficjalne sklepy DTC, by budować bezpośrednie relacje z klientami i oferować spersonalizowane zakupy.
Shopper Park Plus zakłada spółkę w Polsce w ramach planowanej ekspansji
Shopper Park Plus planuje zwiększyć portfolio w Polsce o 210 000 m² w średnich miastach i w tym celu założył polską spółkę zależną Retail Parks Poland sp. z o.o. w Warszawie.
IKEA Retail Polska ze wzrostem sprzedaży i rosnącym udziałem e-commerce
IKEA Retail Polska zamknęła 2025 r. sprzedażą ponad 6,2 mld zł (+3%), wzrostem klientów w sklepach i online (37% przychodów) oraz inwestycją 54 mln zł w wynagrodzenia i benefity.
NEINVER inwestuje w przyśpieszenie modernizacji centrów outletowych
Podczas MAPIC 2025 NEINVER pokazał nową odsłonę Alpes The Style Outlets we Francji i plany modernizacji oraz rozbudowy centrów outletowych w całej Europie.
Castorama inwestuje w sklepy w nowoczesnym, ekologicznym koncepcie
Od 5 listopada mieszkańcy Gdańska i okolic mogą robić zakupy w nowej Castoramie przy ul. Glazurowej 5 – nowoczesnym, ekologicznym sklepie o pow. 10 000 mkw. z szeroką ofertą i strefą inspiracji.
KiK powiększa sieć na rynku polskim o kolejne sklepy
KiK konsekwentnie rozwija się w Polsce, otwierając nowe sklepy w różnych regionach. Firma stawia na dostępność oferty w dużych i małych miejscowościach, blisko codziennych potrzeb klientów.
Rossmann otworzył największą drogerię w Białymstoku
Rossmann kontynuuje ekspansję na polskim rynku. 7 października 2025 roku sieć otworzyła w Białymstoku swój największy sklep o powierzchni 713 mkw. Zapewnia klientom jeszcze wygodniejsze zakupy.
W.KRUK rozwija sieć i inwestuje w nowe salony w Polsce
Marka W.KRUK S.A, należąca do Grupy Kapitałowej VRG, kontynuuje ekspansję na rynku polskim. Kolejny salon o powierzchni 60 mkw. został otwarty w Gdańsku.
Sevi Kebab umacnia pozycję w stolicy Dolnego Śląska
21 października został otwarty nowy lokal Sevi Kebab we wrocławskiej Galerii Dominikańskiej – większy, nowoczesny i wyjątkowy na tle wszystkich dotychczasowych restauracji tej marki.
LPP wiceliderem wśród prywatnych firm w Polsce
LPP zajęło 2. miejsce w rankingu 100 największych prywatnych firm w Polsce „Forbes”. Uplasowało się tuż za Dino i przed InPostem, wzmacniając pozycję w czołówce sektora prywatnego.





