komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Nhood Services Poland aktywizuje swoje klientki
W maju w zarządzanych przez Nhood Services Poland Centrach Handlowych Auchan trwa kampania profilaktyki raka piersi „Biustars”. W ramach akcji kobiety będą mogły wykonać badania mammograficzne.
Power Park Olsztyn zmienia nazwę na BIG Olsztyn
Przejęte w marcu przez BIG Poland centrum handlowe Power Park Olsztyn zmienia nazwę na BIG Olsztyn, oficjalnie dołączając do portfolio firmy. BIG Olsztyn oferuje blisko 33 000 mkw. powierzchni najmu.
Urszula Łatka-Strykowiec, Echo Investment: mixed-use to już nie tylko nie moda, to przyszłość
"Trzeba mieć odwagę, by nie kopiować, tylko tworzyć miejsca z duszą" – mówiła Urszula Łatka-Strykowiec, Retail Asset Director w Echo Investment podczas części konferencyjnej targów #scf2025spring.
EPP: Galeria Młociny wzmacnia ofertę drogeryjną
22 maja drogeria dm otworzyła piąty sklep w Warszawie, tym razem w Galerii Młociny. To 58. drogeria w Polsce. Powierzchnia sprzedaży sklepu wynosi 479 mkw.
Zmiany na kluczowych stanowiskach w Trei Real Estate Poland
Trei Real Estate Poland przeprowadził zmiany w strukturze kadrowej spółki. Do zarządu dołączyli Mariusz Cegielski oraz Dariusz Węglicki, którzy objęli stanowiska dyrektorów zarządzających.
Kluczowy najemca otworzy swój salon w Libero Katowice
Libero Katowice konsekwentnie poszerza swoją ofertę zakupową. 29 maja zadebiutuje TK Maxx. Nowy salon zostanie zlokalizowany na poziomie 1 i zajmie przestrzeń ponad 2000 mkw.
Sieć Starbucks umacnia swoją pozycję w stolicy Małopolski
Od 22 maja mieszkańcy Krakowa będą mogli celebrować otwarcie kolejnej kawiarni Starbucks. Lokal o łącznej powierzchni 172 mkw. zlokalizowany jest w Designer Outlet Kraków.
LPP inwestuje w modernizację salonów Sinsay
LPP rozwija sieć sklepów Sinsay, nie tylko otwierając nowe placówki, ale tez modernizując istniejące. Tym razem marka odnowiła i powiększyła salon w Sosnowcu.
EPP: czołowy najemca wraca do M1 Kraków w nowej odsłonie
M1 Kraków zarządzane przez EPP nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Ofertę wzbogacił ponownie otwarty sklep marki 4F. Klienci znajdą go w sąsiedztwie salonu Molton i Reserved.
Gemini Holding: centra handlowe Gemini Park aktywizują klientów
Centra handlowe Gemini Park w Bielsku-Białej, Tarnowie i Tychach udowadniają, że obiekty handlowe mogą być czymś więcej niż tylko miejscem zakupów. Realizują również projekty edukacyjne i artystyczne.
Krzysztof Bajołek, Answear.com: wróciliśmy na trwałą trajektorię rozwoju
W minionym okresie Answear.com znacznie poprawił swoją rentowność. Przychody wzrosły do 353 mln zł, co oznacza wzrost o 22 proc. rdr. Marża brutto wzrosła o 24 proc. rdr. do 140 mln zł.
[BADANIE]: sklepy kuszą coraz większą liczbą promocji
W I kw. sieci handlowe zaoferowały ich o 11,7% więcej niż rok wcześniej. W analogicznym okresie ub.r. przybyło rdr. tylko 1,5% takich ofert. Najbardziej zwiększyły liczbę promocji sieci cash&carry .