

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Większość Polaków chce zgłaszać sieciom handlowym i markom swoje preferencje zakupowe, by dostawać od nich spersonalizowane wiadomości – 55,6%. 44,4% rodaków jest przeciwnego zdania.
GUESS JEANS oficjalnie zadebiutowało w Tokio. Otworzyło swój (pierwszy w Azji), czteropiętrowy, flagowy sklep. Za ekspansję marki na rynku japońskim odpowiada Nicolai Marciano, GUESS JEANS.
Spółka Napollo 41 rozpoczęła budowę największego w Nowym Tomyślu parku handlowego, w bezpośrednim sąsiedztwie restauracji McDonald’s. Obiekt zajmie powierzchnię prawie 8 tys. mkw. GLA.
Zarządzana przez EPP Galeria Twierdza Kłodzko dynamicznie rozwija swoją ofertę. Sieć Berlin Döner otworzyło 85. restaurację w Polsce w w sercu galerii. To pierwsza restauracja marki w tym mieście.
15 lipca została otwarta kawiarnia Starbucks w Bielsku-Białej, która jednocześnie jest 90. lokalem marki w Polsce. Powierzchnia lokalu wynosi 73,72 mkw.
Przychody ze sprzedaży odnotowane przez Auchan Polska w 2024 roku przekroczyły 10 992 mln PLN. Sieć zamknęła rok zyskiem netto w wysokości 167 mln zł.
Medicine umacnia swoją pozycję w Czechach. Sieć otworzyła kolejny sklep. Tym razem w Brnie. Sieć kontynuuje też ekspansje na Słowacji. Otworzyła czwarty i jednocześnie trzeci w stolicy – Bratysławie.
Sieć Kodano Optyk zadebiutowała w Austrii. Wystartowała strona Kodano.at. Sieć otwiera też kolejne stacjonarne salony u południowych sąsiadów. Tym razem sklep został otwarty w Bratysławie.
Od początku mieliśmy jasno określoną strategię i działaliśmy zdecydowanie, wykorzystując globalne know-how i lokalne partnerstwa - w rozmowie z SCF News | Retailnet.pl mówi Eran Levy, CEO BIG Poland.
Inwestycje na polskim rynku nieruchomości komercyjnych w II kw. przekroczyły 1 mld euro. Sektor handlowy ulokował się na trzecim miejscu z sześcioma transakcjami i sumą 133,5 mln euro .
LPP postawiło na WhatsApp jako nowy kanał obsługi klienta. Firma wdrożyła to rozwiązanie dla wszystkich marek i to nie tylko w Polsce, ale też na kilkunastu rynkach w Europie.
Sieć NKD umacnia swoją pozycję w Polsce. 12 czerwca otworzyła kolejny sklep. Nowa placówka NKD mieści się w Nowym Sączu przy ul. Dojazdowej 7B. Firma zapowiada też kolejne otwarcia sklepów.