

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
LCP Properties sfinalizował zakup działki od Genesis Property z pozwoleniem na budowę przyszłego M Parku w Brzezinach. Nowy obiekt będzie miał łącznie ponad 6.000 m kw. powierzchni najmu.
Zielone Arkady wzbogaciły listę najemców o markę Crocs. Niedawno otworzyła ona tam swój salon. Znajduje się na poziomie +1 naprzeciwko lokalu Nike obok sklepu z biżuterią Savicki oraz salonu Bytom.
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu odrzucił wniosek zarządu Neonet o ogłoszenie upadłości. Decyzję umotywował brakiem możliwości ogłoszenia upadłości w trakcie restrukturyzacji.
Sieć Xtreme Fitness Gyms kontynuuje ekspansję w dużych miastach. Sieć podpisała umowę ze spółką Apklan, inwestorem Olszynki Park, wielofunkcyjnego kompleksu w centrum Rzeszowa.
Zdaniem ZPPHiU ubezpieczenie w centrach handlowych powinno obejmować swoim zakresem nieruchomość jako całość. Zawiera je właściciel budynku, przerzucając koszty na najemców, którzy nie znają polisy.
5 czerwca swoje progi dla klientów otworzy trzynasty sklep ALDI w stolicy. Nowa placówka zlokalizowana jest przy ul. Racjonalizacji 5 i ma powierzchnię ok. 1000 mkw.
W kompleksie Elektrowni Powiśle został otwarty Champs Sports Bar. Bar jest klimatycznym miejscem, w którym na 7 ekranach panoramicznych transmitowane są wszystkie najważniejsze wydarzenia sportowe.
NEPI Rockcastle dołączył do Digital Real Estate powered by Proptech Foundation. Współpraca ma na celu wymianę wiedzy w zakresie szeroko zakrojonej digitalizacji i optymalizacji procesów biznesowych.
Ruszyły prace przy budowie pierwszego sklepu "Agata Meble" w Olsztynie. W 2021 r. spółka zakupiła od Rank Progress SA teren o powierzchni 2,56 ha za 16 mln zł.
W czerwcu zostaną otwarte dwa nowe salony luksusowej biżuterii zaręczynowej i ślubnej marki Savicki. Dzięki nowym sklepom w w Bydgoszczy i Szczecinie liczba placówek zwiększy się do dwunastu.
Na terenie Ostrowa Wielkopolskiego na miejscu dawnego browaru powstaje Park Handlowy Multibox o powierzchni 13 000 mkw. GLA. Aktualnie trwają prace przygotowawcze pod kątem nadchodzącej budowy.
Jak wynika z badania agencji badawczej Y&LOVERS, zleconego przez Manufakturę w Łodzi, nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe może przyciągnąć na zakupy generację „Z”.