Dariusz Miłek, CCC: w roku 2025 chcemy rozwinąć powierzchnię sklepów o ponad 300 tys. mkw.

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Najemcy obecni w centrach handlowych M1 zakończyli 2023 rok wzrostem obrotów. Centra odwiedziło łącznie 35,5 mln klientów. Poziom najmu sięga dzisiaj 99,3 procent.
W styczniu 2024 roku frekwencja w galeriach handlowych, badanych przez Retail Institut, była aż o -4,9 proc. niższa w porównaniu do tego samego miesiąca 2023 roku.
Klienci sklepów Carrefour Polska z początkiem lutego br. zyskali dostęp do nowych, rozbudowanych stref z asortymentem Party i karnawałowym.
Do grona gastronomicznych najemców zlokalizowanej w Żorach Galerii Wiślanka dołączyły trzy nowe marki – Big Beef Burger, Thai Express oraz Kebaya.
W roku 2023 footfall w galeriach i centrach handlowych zmalał o 1,5% rdr. Z analizy zachowań ponad 185 tys. konsumentów wynika, że liczba klientów ogólnie zmniejszyła się o 0,1% rdr
W ramach strategii ESG Auchan Polska inwestuje w odnawialną energię słoneczną i zapowiada dalszą dywersyfikację portfela źródeł zielonej energii.
Według JLL rynek handlowy w Polsce w dalszym ciągu rośnie - w 2023 r. zasoby powiększyły się o ponad 560 000 m², co oznacza 14% wzrost w porównaniu z 2022 r. i 8% w skali pięcioletniej średniej.
Beauty concept store to nowa formuła sklepów, która wykracza poza znany model zakupowy. Oferuje ona klientom profesjonalne usługi, eksperckie doradztwo oraz szeroki wybór kosmetyków.
Z początkiem lutego br. Grupa Żabka wdraża zmiany związane z kolejnym etapem rozwoju. Do Zarządu dołączył Wojciech Krok, obejmując zarządzanie obszarem Żabka Future.
W minionym roku Maxi Zoo otworzyło 30 nowych sklepów. Na ten rok planuje dalszą ekspansję. O planach Maxi Zoo rozmawiamy z Grzegorzem Kaprzykiem, Anną Tomczewską oraz Pawłem Sarniakiem z Maxi Zoo
Xtreme Fitness Gyms wchodzi do Starego Browaru w Poznaniu. To pierwszy krok w ekspansji sieci w największych polskich miastach. Na celowniku są już Warszawa, Kraków i Katowice.
Jedenaście nowych lokalizacji, 36 saloników z nowym wnętrzem i zmiany w wyposażeniu w 382 punktach – to bilans prac w sieci saloników Kolportera w 2023 roku.