Dariusz Miłek, CCC: w roku 2025 chcemy rozwinąć powierzchnię sklepów o ponad 300 tys. mkw.

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Zarządzająca siecią Bricomarché Grupa Muszkieterów kontynuuje ekspansję i otwiera 12. punkt w woj. podkarpackim. Nowa placówka funkcjonuje od 31 stycznia i jest pierwszym sklepem sieci supermarketów „dom i ogród” w Łańcucie.
ORLEN Paczka zamknęła miniony rok z 70-procentowym wzrostem wolumenu dostarczonych paczek. O prawie 240 procent wzrosła liczba dostaw do automatów paczkowych. To efekt m.in. bardzo dynamicznego rozwoju sieci automatów.
Od nowego roku sklepy spożywcze i punkty gastronomiczne mają obowiązek przyjmowania od klientów opłat za pudełka czy kubki plastikowe jednorazowego użytku. Carrefour odnotował skokowy wzrost zakupów do własnych pojemników.
Należące do VIA Outlets Wrocław Fashion Outletpo raz kolejny wsparło program „Zielony Mecenat” Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu. Centrum przekazało 45 000 zł na posadzenie 15 drzew i ich pielęgnację.
Realizując warunki umowy przedwstępnej dotyczącej Arkad Wrocławskich w tym roku skupimy się na przygotowaniu sprzedaży. Dążymy do finalizacji transakcji do końca sierpnia 2025 r. - mówi Paweł Ruszczak, wiceprezes zarządu Develii.
W kinie Helios w Aura Centrum Olsztyna udostępniono nowe sale w koncepcie Dream. Wyróżniają się nowoczesnym designem, są wyposażone w wygodne, skórzane fotele z regulacją siedzeń, wyznaczają nowe standardy odbioru filmu w kinie.
Według Inquiry 4 na 10 Polaków popiera ideę zakazu, a kolejne 37% wypowiada się na jego temat negatywnie. Dla porównania, w 2020 roku odsetek pozytywnych opinii wynosił jedynie 27%, a negatywnych aż 57%
Nasz priorytet obecnie to Kraków, Katowice wraz z okolicznymi miastami, oraz ewentualnie inne miejsca na trasie z Warszawy takie jak Łódź czy Częstochowa - mówi Łukasz Kuczyński, Dyrektor Generalny sieci "Dobra Buła"
Przez ostatnie dwanaście miesięcy centra handlowe Klépierre realizowały swoją strategię rozwoju i powiększyły portfolio o kolejne marki. W 2023 roku w galeriach pojawiły się nowe sklepy i punkty usługowe z branży mody, sportu i gastronomii.
Science Point LAB, czyli centrum eduzabawy, po raz trzeci zawitało do Gemini Park Bielsko-Biała. Na realizację projektu o wartości ponad 360 tys. zł, Gemini Park wraz z Uniwersytetem Bielsko-Bialskim pozyskali grant w wysokości 305 tys. zł
Polska marka Puccini otwiera obecnie tylko salony własne. Strategia firmy zakłada otwieranie sklepów w miastach mających powyżej 300 tys. mieszkańców. Puccini bierze pod uwagę tylko lokalizacje w centrach handlowych.
24 stycznia w galerii Bonarka został otwarty pierwszy w Krakowie, a dziesiąty w Polsce stacjonarny sklep JD Sports. Salon JD Sports w Bonarce ma 397 mkw. powierzchni i znajduje się na poziomie +1.