Dariusz Miłek, CCC: w roku 2025 chcemy rozwinąć powierzchnię sklepów o ponad 300 tys. mkw.

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Grupa Wittchen uruchomiła własny sklep internetowy na rynku austriackim. To kolejny etap ekspansji zagranicznej po tym, jak marka rozpoczęła sprzedaż na tym rynku we współpracy z popularnymi marketplace’ami, w 2023 r.
Sieć supermarketów Kaufland rozwija się w całym kraju – nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w małych miastach, by być jak najbliżej klienta. Kaufland uruchomił właśnie nową placówkę w Krasnymstawie.
W Wola Parku będzie można aż dwa dni – 27 i 28 stycznia, bezpośrednio wspierać akcję i wspomóc zbiórki WOŚP. W akcji bierze udział aż 5 partnerów centrum – marki: Wojas, Esotiq, Wyjątkowy Prezent, Fikołki, Giacomo Conti.
W czasie ostatnich 3 miesięcy ubiegłego roku Intersport miał przychody ze sprzedaży na poziomie 46.142 tys. zł czyli o 25,8% niższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 62.175 tys. zł). W kanale e-commerce są wzrosty.
Lidl rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25 stycznia, Lidl otworzy pierwszy sklep w Nisku oraz w Dawidach Bankowych.
W tyskim Gemini Park wraz z początkiem 2024 roku nastąpi otwarcie nowoczesnej sali zabaw dla dzieci „Hip-hop”. Nowy lokal pojawi się na parterze i obejmie ponad 500 m kw., tym samym dopełniając atrakcyjną ofertę handlowo-rozrywkową.
Debiut drogerii dm w Krotoszynie, która na stałe zagości przy ul. Kobylińskiej 1 w Galerii Mozaika. Klienci mogą spodziewać się 15% rabatu powitalnego na całe zakupy, zestawu mini produktów w prezencie i innych atrakcji.
Raport KPMG "Property Lending Barometer 2023" przedstawia wnioski z badania ankietowego na temat podejścia banków do finansowania kredytowego nieruchomości w Europie Środkowo-Wschodniej w 2023 roku
Swoje progi dla klientów otworzy kolejny sklep ALDI w Lublinie. Nowa placówka, zlokalizowana przy ulicy Gospodarczej 34, jest już 6. sklepem sieci w tym mieście. Z okazji otwarcia ALDI zaplanowało dla swoich klientów degustacje i promocje.
Firmy z sektora handlu coraz bardziej przekonują się do technologii AI. Ponad 60 proc. firm z branży handlowej planuje zwiększyć inwestycje w sztuczną inteligencję w najbliższych 18 miesiącach. Co stoi za tym rosnącym zainteresowaniem?
Grupa Saller kontynuuje przebudowę Centrum Handlowego Marino. Jej celem jest ulepszenie sytuacji komunikacyjno – parkingowej, jak również udoskonalenie kompleksu handlowego poprzez gruntowną modernizację obiektu.
Pracownicy salonów outletowych 80 marek lokalnych i światowych sieci handlowych wzięli udział w cyklu szkoleń, organizowanych przez NEINVER w outletach FACTORY na przełomie trzeciego i czwartego kwartału minionego roku.