komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
[WYWIAD] Zofia Morbiato, ZPPHiU: Niepewność jest stałym elementem naszej rzeczywistości
Centra handlowe w założeniu mają odpowiadać na potrzeby ich użytkowników. Co dzieje się, gdy potrzeby są dzisiaj inne? Na te pytania odpowiada Zofia Morbiato, ZPPHiU.
Zakończyła się rozbudowa Galerii Wołomin
Rozbudowa Galerii Wołomin i towarzysząca jej modernizacja zostały zakończone zgodnie z założonym wcześniej planem. W styczniu, w powiększonej części Parku Handlowego, swoje salony otworzyły marki HalfPrice i Sinsay.
Sports Direct umacnia swoją pozycję na Mazowszu
Już niebawem klienci San Parku Mysiadło będą mogli zaopatrzyć się w produkty marek sportowych m.in. Nike, Adidas, Puma czy Under Armour. Do grona obiektu dołączyła właśnie marka multibrandowej sieci Sports Direct.
Czy Action może zaliczyć rok 2023 do udanych?
Action kończy rok 2023 ze wzrostem sprzedaży o 27,8% do 11,3 mld euro. Sieć zanotowała zwiększenie sprzedaży like-for-like o 16,7%, głównie dzięki wzrostowi liczby klientów w dotychczas otwartych sklepach.
Globalworth Poland: Supersam wzmacnia ofertę gastronomiczną
Sieć Gorąco Polecam. Smaki z piekarni w tym roku otworzy lokal w katowickim Supersamie. Umowa dotycząca otwarcia nowego punktu sprzedaży została zawarta pomiędzy grupą Enata Bread, która zarządza marką oraz Globalworth Poland.
[WYWIAD] Jacek Wesołowski, Trei Real Estate Poland: Udało nam się zrealizować 100 proc. planu
Pracujemy nad dostosowywaniem dużych obiektów do zmieniającego się rynku, co obejmuje modyfikacje, remonty, adaptacje i rearanżacje - mówi Jacek Wesołowski, Dyrektor Zarządzający Trei.
Nhood wprowadza do Auchan Wałbrzych nowego najemcę
Pod koniec stycznia do grona najemców Centrum Handlowego Auchan Wałbrzych dołączyła należąca do LPP marka Sinsay. Nowy najemca zajął strategiczne miejsce, bezpośrednio przy jednym z wejść do centrum.
Kaufland podnosi wynagrodzenie pracownikom
Kaufland zdecydował, że od stycznia tego roku pensja kasjerów po podwyżkach wynosi od 4500 do 5500 zł brutto. Kaufland przeznaczy na ten cel niemal 110 mln zł. W ciągu ostatnich 5 lat pensja na stanowisku sprzedawca wzrosła o ponad 30%.
Deloitte widzi zmiany w nastrojach konsumentów
Badanie Deloitte pokazuje nieznaczną poprawę nastrojów Polaków w kwestii finansów osobistych. Chociaż powszechne poczucie bezpieczeństwa finansowego wzrosło, to ponad trzy czwarte ankietowanych przewiduje dalszy wzrost cen.
PRCH podsumowuje wyniki odwiedzalności centrów handlowych w roku 2023
W 2023 r. odwiedzalność centrów handlowych była o 4,6% wyższa niż w 2022 r. Dane PRCH pokazują, że pomimo trudnej sytuacji gospodarczej Polacy chętniej niż rok wcześniej odwiedzali centra handlowe, a największy ruch był w grudniu.
[BADANIE] Antoni Szwech, Colliers: Wiemy jak Polacy odbierają przesyłki e-commerce
W przeprowadzonym przez firmę Colliers badaniu korzystanie z paczkomatów zadeklarowali niemal wszyscy respondenci (99%). Zauważalny jest też spadek dominacji pioniera tego rynku, firmy InPost, co świadczy o zwiększającej się konkurencji.
[WYWIAD] Hugo Kollatay, P.A.NOVA: Głównym powodem trudności jest drogi pieniądz
Przy obecnym zainteresowaniu inwestorów nieruchomościami handlowymi, koszty finansowania sprawiają, że projekty stają się mniej opłacalne - mówi Hugo Kollatay, Prokurent, P.A.NOVA