komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Mimo wymagającego otoczenia rynkowego w Europie Środkowo-Wschodniej Castorama osiągnęła wartość sprzedaży całkowitej w Polsce w wysokości 946 mln funtów. Oznacza to spadek o zaledwie 0,5% rdr.
24 września sklep JASAM w Nidzicy przy ul. Traugutta 24 rozpoczął działalność w formule „Pod Znak” jako Bricomarché. To pierwszy sklep tej marki w mieście i 222. w Polsce.
Giacomo Conti przygotowuje otwarcie nowego salonu w Galerii Amber w Kaliszu w pierwszej połowie października. Powierzchnia ponad 100 mkw. została dostosowana do najnowszych standardów rynku.
Popeyes kontynuuje ekspansję. 22 września ruszy kolejna restauracja sieci we Wrocławiu. Będzie to 3. lokal we Wrocławiu, a 21. w Polsce. Będzie się mieścić w centrum handlowym Wroclavia.
Krajowy rynek outletów wciąż pozostaje niszowy i rozwija się wolniej niż inne formaty handlowe. Obecnie działa 15 centrów outletowych, co stanowi zaledwie ok. 2% krajowych zasobów handlowych.
W Polsce działa ponad 290 dużych parków handlowych, z których każdy ma ponad 5 000 mkw GLA. Łącznie zajmują one około 3,2 mln mkw GLA, co stanowi 21% nowoczesnych zasobów handlowych.
Rozpoczęła się jesienna edycja dwudniowych targów SCF, najważniejszego wydarzenia dla rynku centrów handlowych w Polsce. Pierwszy dzień zakończy Afterparty w klubie BANK.
Grupa Saller wzmacnia pozycję w polskim retail, rozwijając portfolio nowych obiektów, modernizując istniejące i inwestując długoterminowo. Zarządza już ponad 760 tys. mkw. powierzchni najmu.
Na 11 miesięcy przed planowanym otwarciem w OTO Park Siemianowice wynajęto już 90% powierzchni handlowo-usługowej. Do końca roku planuje się zamknąć proces komercjalizacji.
Prezes JB Development, Janusz Botorek, z zespołem na stoisku Karuzela Holding podczas SCF zaprezentuje portfolio Karuzeli oraz projekty realizowane dla klientów zewnętrznych.
Pasaż Łódzki świętuje 25 lat. Pod kierownictwem Balmain Group obiekt konsekwentnie ewoluuje, adaptując się do zmieniających się oczekiwań klientów i trendów branżowych.
CH Korona we Wrocławiu rozwija swoją ofertę. W ostatnim czasie do grona najemców obiektu dołączyła nowa marka, a trzy sklepy otworzyły się w nowej odsłonie.