

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, które marki są najbardziej popularne wśród konsumentów w Polsce. Prezentujemy dziś nowy ranking YouGov Best Brands, przedstawiający najlepsze i najprężniej rozwijające się marki.
Ponad 80 mln sprzedanych hot dogów, 14 mln panini i 6 mln chrupiących przekąsek z oferty #PROSTOzPIECA - tak wyglądał ubiegły rok w Żabka Café. Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce.
Według Retail Institute w 2023 roku centra handlowe odnotowały 2,5 proc. więcej odwiedzin niż w roku poprzednim. Polacy najczęściej odwiedzali małe galerie handlowe, mające od 5000 do 19 999 m.kw. pow. najmu.
Z danych zebranych przez Polską Radę Centrów Handlowych (PRCH) wynika, że w 2023 r. w Polsce powstało 35 nowych obiektów handlowych, a kolejnych 14 zostało rozbudowanych lub zmodernizowanych.
Zarządzana przez EPP Galeria Sudecka rozszerza swoją ofertę rozrywkową. Od teraz odwiedzający jeleniogórskie centrum zarządzane przez EPP mogą aktywnie spędzić czas w Play City, salonie gier wideo i zręcznościowych.
Zakończenie 2023 roku było dla Martes Sport bardzo pracowitym okresem. Tylko w grudniu światło dzienne ujrzały powiększone oraz zmodernizowane sklepy w CH Bonarka Kraków, Galerii Katowickiej oraz Galerii Cuprum Arena Lubin.
Grupa Żabka wspólnie z innymi liderami branży retail zachęca do udziału w międzynarodowym programie Disrupt Retail. To okazja do przetestowania rozwiązań w ramach firm, które łącznie liczą ok. 22 000 sklepów
Mex Polska – spółka holdingowa działająca w obszarze gastronomii – opublikowała szacunkowe skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży za rok 2023, których wartość wyniosła 95,3 mln zł (+16,4 proc. rdr).
Grupa Wittchen uruchomiła własny sklep internetowy na rynku austriackim. To kolejny etap ekspansji zagranicznej po tym, jak marka rozpoczęła sprzedaż na tym rynku we współpracy z popularnymi marketplace’ami, w 2023 r.
Sieć supermarketów Kaufland rozwija się w całym kraju – nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w małych miastach, by być jak najbliżej klienta. Kaufland uruchomił właśnie nową placówkę w Krasnymstawie.
W Wola Parku będzie można aż dwa dni – 27 i 28 stycznia, bezpośrednio wspierać akcję i wspomóc zbiórki WOŚP. W akcji bierze udział aż 5 partnerów centrum – marki: Wojas, Esotiq, Wyjątkowy Prezent, Fikołki, Giacomo Conti.
W czasie ostatnich 3 miesięcy ubiegłego roku Intersport miał przychody ze sprzedaży na poziomie 46.142 tys. zł czyli o 25,8% niższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 62.175 tys. zł). W kanale e-commerce są wzrosty.