

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Po pięciu latach od tego, co okazało się fundamentalną transformacją krajobrazu e-commerce, nawyki konsumenckie wciąż ulegają zmianie. W tym roku konsumenci z j coraz częściej na swojej ścieżce zakupowej sięgali po nowe technologie.
Jak wynika z analizy UCE RESEARCH i Hiper-Com Poland w pierwszych trzech kwartałach br. liczba promocji w sklepach detalicznych spadła o niemal 15% rdr. Najmocniej zmalała w sklepach RTV-AGD – odpowiednio o ponad 33% i blisko 26% rdr.
"Zwiększyliśmy liczbę naszych sklepów w Polsce o ponad 100% i planujemy ją podwoić w przyszłym roku- mówi Markus Trojansky, dyrektor obszaru ekspansji w Niemczech i dyrektor zarządzający dm-drogerie markt w Polsce
Zakończymy ten rok z 54 kinami. Na ten moment, w przyszłym roku nie przewidujemy ani otwarć, ani zamknięć. Nie mamy również żadnych kontraktów na przyszłość - mówi w rozmowie z Retailnet Tomasz Jagiełło, Prezes Zarządu Helios SA
Jak wynika z raportu Cushman & Wakefield EMEA Outlook 2024, operatorzy gastronomiczni i rozrywkowi odpowiadają za około jedną piątą umów najmu podpisanych na rynkach handlowych w Europie od 2021 roku.
IKEA Retail Polska nieprzerwanie od lutego 2022 roku prowadzi działania wspierające osoby uchodźcze w znalezieniu pracy, integracji i ustabilizowaniu sytuacji życiowej. W 2023 ponad 260 pracowników IKEA zaangażowała się w pomoc.
.Od stycznia 2024 roku ALDI zwiększa atrakcyjność zatrudnienia i wprowadza podwyżki na wszystkich stanowiskach w obszarze sprzedaży. Po zmianie początkujący sprzedawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości od 4910 zł do 5260 zł brutto.
Według firmy Proxi.cloud z danych pochodzących z monitoringu zachowań ponad miliona konsumentów wynika, że w listopadzie br. ruch w sklepach zmniejszył się w stosunku do analogicznego okresu ub.r. o 11%.
Fundacja Grupy Eurocash właśnie rozpoczyna drugą dekadę działania. Od początku jej głównym projektem był Program Stypendialny przeznaczony dla szczególnie uzdolnionej młodzieży z niezamożnych środowisk.
Rok 2023 to czas bardzo intensywnego rozwoju należącej do AmRest dla marki Starbucks w Polsce. Lokale marki pojawiły się w nowych miastach, umożliwiając łatwiejszy dostęp do bogatej oferty kawiarni.
Allegro planuje w 2024 roku uruchomić platformy w Słowacji, na Węgrzech, w Słowenii i Chorwacji. Po zakończeniu transformacji uruchomieniu platform Allegro w CEE, segment Allegro International ma znacząco przyspieszyć wzrost GMV grupy.
Rok 2023 był aktywny pod względem fuzji i przejęć w sektorze handlowym, a przyszły minie pod znakiem modernizacji i tworzenia nowych formatów. Eksperci Colliers przygotowali przegląd najważniejszych wydarzeń w branży.