komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Sieć Bricomarché zapowiada przyspieszenie rozwoju. Do 2030 r. planuje podwojenie obrotów, zdobycie 20%. udziału w rynku „dom i ogród” oraz rozbudowę sieci do 400 sklepów.
Marka Miramira otworzyła swój salon w Manufakturze. Łódzki sklep jest drugim, po warszawskiej lokalizacji, działającym na terenie kraju. Butik Miramira ma powierzchnię 37 mkw.
Z punktu widzenia właściciela obiektu mixed-use strefa kulinarna staje się narzędziem strategicznym - mówi Barbara Wójcik, Asset Management and Retail Leasing Director, Globalworth Poland.
Berlin Döner Kebap kontynuuje dynamiczny rozwój i otworzył kolejny lokal w Polsce. Nowa restauracja działa od końca sierpnia 2025 roku w Parku Handlowym Przystanek Karkonosze.
9 września w Centrum Wnętrz Home Concept Katowice oficjalnie otwarty został Budynek 3. Do grona salonów dołączyły kolejne marki, m.in. Jawor-Parkiet, Mirad, Moco Home, Vongai Concept, Wajnert.
Grupa Eurocash kontynuuje proces optymalizacji swojej sieci Delikatesy Centrum. W pierwszej połowie br. zamknięto 35 nierentownych sklepów – 19 w pierwszym kwartale i kolejne 16 w drugim.
YES umacnia swoją pozycję na rynku polskim. 8 września na Allegro wystartował oficjalny sklep YES Biżuteria. W ofercie sklepu dostępnej na Allegro znajduje się 1200 produktów.
Na targi #SCF2025Fall przybędzie liczna, 10-osobowa reprezentacja działu leasingu firmy NEPI Rockcastle. Na jej czele stanie Marek Noetzel, Chief Operating Officer.
Od 3 września można odwiedzać nowe miejsce dla miłośników aranżacji wnętrz w Galerii Echo. Na poziomie 1, w bezpośrednim sąsiedztwie strefy Foodstreet, otwarte zostało Studio Projektowe Castorama.
Galeria Nowy Świat w Rzeszowie nie zwalnia tempa i sukcesywnie wzbogaca swoją ofertę handlową. Obiekt nieustannie przyciąga zarówno klientów, jak i nowych najemców.
Przedstawiciele firmy Napollo będą obecni na targach #scf2025fall. Zaprezentują pełne portfolio dostępnych i realizowanych projektów w ramach rozwijanej sieci parków handlowych N-Park.
Prywatny Kucharz by Belvedere jest Partnerem Gastronomicznym targów #scf2025fall. Na specjalnym stanowisku Prywatnego Kucharza by Belvedere czeka na Gości bogata oferta dietetycznych dań i przekąsek.