[WYWIAD], Grzegorz Filipczyk, Echo Investment: Galeria Libero to więcej niż miejsce zakupów

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Sprzedaż netto Action w 2024 roku wzrosła o 22% do 13,8 mld euro. Dyskont dodał do swojej mapy 352 sklepy i zakończył 2024 rok z 2 918 lokalizacjami w 12 europejskich krajach.
LPP wprowadza do sklepów specjalnie oznakowane pojemniki na niepotrzebną odzież. Jest to odpowiedź na nowe przepisy w zakresie selektywnej zbiórki tekstyliów, które weszły w życie z początkiem roku.
Gemini Park Bielsko-Biała oraz Gemini Park Tarnów podsumowały sytuację sektora gastronomicznego w 2024 roku. Oba centra odnotowały 5% wzrost obrotów najemców restauracyjnych rok do roku.
Manufaktura nieustannie poszerza swoją ofertę. 12 marca został otwarty pierwszy salon Grand Optical. Zajmuje ponad 100 mkw. Na poziomie 1 został zaś otwarty sklep Smoke.
Inglot uruchomił nową witrynę inglot.pl, która zapewnia odświeżone, bardziej intuicyjne doświadczenie zakupów online. Uruchomiony też został INGLOT Beauty Club – pierwszy program lojalnościowy.
Sieci handlowe i właściciele centrów powinni przyjąć podejście długoterminowe: inwestycje w technologie, automatyzację procesów i optymalizację zużycia energii - mówi Marta Machus-Burek, Colliers.
W targach SCF 2025 Spring weźmie udział 8-osobowy zespół Media Expert pod przewodnictwem Marcina Żakowskiego, dyrektora działu nieruchomości i Karola Bieleckiego, dyrektora działu ekspansji.
1 marca Empik zawitał do Mrągowa. Nowy salon w parku handlowym M Park to pierwsza lokalizacja marki w tym mieście. 14 marca w Sędziszowie Małopolskim otworzył się pierwszy w mieście Empik.
Popeyes zadebiutuje w Koszalinie otwierając swoją pierwszą restaurację. 21 marca w Forum Koszalin otworzy swoją nową lokalizację. Restauracja mieści się na poziomie +1.
Wólczanka uruchomiła nowy butik w krakowskiej Galerii Bonarka. Salon zaprojektowany jest zgodnie z nowym konceptem sklepów marki. Sieci obecnie liczy 75 butików w Polsce.
Wydłuża się lista najemców Centrum Riviera. Swój sklep otworzyła marka Lindt. Klienci znajdą tam szeroki wybór wyśmienitych czekolad i słodkich przysmaków. Sklep Lindt znajduje się na poziomie 0.
Nie tylko wysokie koszty związane z wdrażaniem ESG, ale na agendzie inwestorów są dziś także takie wyzwania jak niestabilność wycen aktywów czy brak jednolitych standardów wycen.