komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
APSYS: Manufaktura powiększa strefę rozrywki
Manufaktura w Łodzi powiększy swoją oferty w sektorze rozrywki. Wieloletni najemca, Jazda!Park, otworzył właśnie dodatkowe 250 metrów kwadratowych powierzchni.
Join UP! otwiera swój pierwszy salon na rynku polskim
Join UP! Polska otwiera swój pierwszy salon sprzedaży w Polsce. Nowa lokalizacja w Warszawie to kluczowy krok w strategii rozwoju marki, która wzmacnia swoją obecność na rynkach europejskich.
CK Complex kontynuuje ekspansję marki e-papierosy
E-papierosy kontynuują intensywny rozwój i dzięki nieustającej ekspansji na polskim rynku umacnia pozycję w branży. Obecnie CK Complex, stojąca za marką posiada ponad 180 sklepów.
InPost Pay w aplikacji mobilnej Media Expert
Usługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów. Pierwszym sklepem internetowym, który wprowadził usługę InPost Pay do swojej aplikacji mobilnej, jest sieć Media Expert.
Cushman & Wakefield: coraz więcej polskiego kapitału na rynku nieruchomości komercyjnych
Wartość transakcji w sektorze nieruchomości komercyjnych w Polsce osiągnęła na koniec ub.r. ok. 5 mld EUR. Coraz istotniejszą rolę w wolumenie inwestycyjnym odgrywa polski kapitał.
[RAPORT] Inquiry: ruch w centrach handlowych odbudowuje się
Obecna odwiedzalność centrów handlowych nie osiągnęła jeszcze poziomu sprzed pandemii, jednak ruch w obiektach handlowych powoli się odbudowuje. Spada jednak nieco zadowolenie z wizyt.
Grupa Muszkieterów rozbudowuje sieć Bricomarché
12 marca 2025 r. został otwarty nowy sklepu Bricomarché w Górze Kalwarii, przy ul. Pijarskiej 123. Jest to 16. placówka sieci w woj. mazowieckim i 216. w całym kraju.
Niels B Christiansen, LEGO: rok 2024 był dla nas wyjątkowy
Grupa LEGO osiągnęła rekordowe przychody i zysk operacyjny w 2024 roku. Przychody wzrosły w porównaniu z rokiem 2023 o 13% do 74,3 mld DKK. Sprzedaż konsumencka wzrosła o 12%.
EPP: Galeria Solna ze słodkim najemcą po metamorfozie
Zarządzana przez EPP Galeria Solna nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Od 5 marca 2025 roku klienci galerii mogą skorzystać z oferty Cukierni Sowa, która wróciła po metamorfozie.
Sphinx otwiera swoje restauracje także w parkach handlowych
Sphinx otworzyła swój lokal o powierzchni 250 mkw. w nowym budynku w parku handlowym BIG Lubin. Przeszklony budynek posiada 200-metrowy taras i ogródki.
[BADANIE] UCE RESEARCH: dynamika wzrostu cen lekko wyhamowała
Ceny w sklepach wciąż rosną, ale nieco wolniej niż miesiąc temu. Obecnie jest o 5,8 proc. drożej niż w ubiegłym roku. W lutym najbardziej podrożały art. tłuszczowe – ogólnie o 16,1% rdr.
G City: Promenda wzmacnia ofertę gastronomiczną
Centrum handlowe Promenada nieustanie rozwija swoją ofertę. Miłośników street foodu ucieszy foodtruck KREUZBERG Kraft Kebap sygnowany przez Filipa Chajzera.