komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Tchibo wybiera Centrum Handlowe Korona na debiut w Kielcach
W CH Korona w Kielcach otwarto pierwszy lokal Tchibo w mieście. To kolejny na mapie Polski punkt marki stworzony zgodnie z konceptem łączącym sklep z przestrzenią kawiarnianą.
Coraz bliżej końca modernizacji Bonarki
CH Bonarka wchodzi w ostatnią fazę modernizacji. Pod koniec stycznia rozpoczęła się przebudowa części restauracyjnej. Powierzchnia food courtu, zostanie znacząco powiększona, unowocześniona.
Carrefour Polska stawia na rozwój słodkiego konceptu
Carrefour Polska kontynuuje rozwój swojego konceptu C4NDYLAND. Dostępny jest już w ponad 130 sklepach stacjonarnych sieci. C4NDYLAND to oferta skierowana do klientów poszukujących unikalnych smaków.
EPP: Sinsay i FlyPark dołączają do oferty M1 Bytom
M1 Bytom wzmacnia swoją propozycję handlową i rozrywkową. Klienci mogą już korzystać z rozbudowanego asortymentu Sinsay. Ponadto obiekt nawiązał współpracę z parkiem rozrywki FlyPark.
Trei Real Estate Poland powiększa portfolio Vendo Parków
W Ciechanowie otworzono park handlowy spod szyldu Vendo Park, zrealizowany przez Trei Real Estate Poland. Oferuje on ponad 4300 mkw. powierzchni najmu.
ROS Retail Outlet Shopping: kolejne otwarcia gastronomiczne w Designer Outlet Gdańsk
Rośnie wybór menu w Designer Outlet Gdańsk. Do grona najemców gastronomicznych dołączyły trzy kolejne restauracje - Kuchnia Smaku, Kebaya i Thai Express.
[WYWIAD] Monika Kulawińska, CBRE: demografia nie działa na korzyść rynku
Demografia jest wyzwaniem o którym mało się mówi. Myślę, że odpowiedzią na tę sytuację będą obiekty typu „mixed-use” - mówi Monika Kulawińska, Director, Head of Retail Sector, CBRE.
[SCF 2025 SPRING] Apsys idzie na kwietniowe targi z 10-osobowym zespołem
W targach SCF 2025 Spring weźmie udział bardzo mocny zespół leasingu Apsys Polska. Wiosenna edycja targów odbędzie się w dniach 8-9 kwietnia, na stadionie Legii Warszawa.
Redkom Development: Przystanek Karkonosze z kluczowym najemcą fashion
Redkom Development wprowadzi popularną markę NEW YORKER do Przystanku Karkonosze. Obiekt będzie mieć powierzchnię handlu ok.16 000 mkw. i atrakcyjny tenant-mix.
Apsys razem z Ceetrus i Nhood: partnerstwo w ramach projektu o wartości ponad 200 mln euro
Podczas targów MIPIM Ceetrus i Apsys ogłosiły, że tworzą spółkę joint-venture do realizacji projektu Wilanów Park, którego wartość przekracza 200 milionów euro.
Inditex zwiększa sprzedaż redukując liczbę sklepów
W 2024 r. sprzedaż Inditex wzrosła o 7,5% i osiągnęła 38,6 mld euro, wykazując bardzo zadowalający rozwój zarówno w sklepach, jak i online. W 2024 r. nowa powierzchnia brutto wzrosła o 5,8%.
Marek Olszewski, Schneider Electric: transformacja zarządzania budynkami w branży retail
Transformacja budynków w branży retail oznacza modernizację obiektów handlowych i zmianę podejścia do zarządzania. Tak, aby sprostać dynamicznie zmieniającym się wymaganiom rynku.