komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Neinver: W Factory Annopol otwarto dwukrotnie powiększony salon outletowy adidas
W Factory Annopol otwarty został jeden z największych salonów outletowych adidas w Polsce. Warszawskie centrum zyskało prawie 1000 m² nowoczesnych przestrzeni zakupowych, zaprojektowanych w oparciu o najnowszy koncept.
Blisko 10 tysięcy odwiedzających na SEPHORA TREND REPORT wiosna 2023!
Za nami 3 dni niezwykłego wydarzenia - Sephora Trend Report, które odbyło się w warszawskiej Arkadii. Na odwiedzających czekała przestrzeń stworzona przez sieć perfumerii Sephora wraz z partnerskimi markam
Apsys: Marka CEWE FOTOJOKER dołącza do grona najemców Manufaktury
Wraz z początkiem wiosny do grona najemców Manufaktury w Łodzi dołączyła marka CEWE FOTOJOKER, która na polskim rynku działa od blisko 30 lat. Goście łódzkiego kompleksu zyskali nowy punkt z profesjonalnymi usługami fotograficznymi i sprzętem.
[WYWIAD] Vedran Modric, Starbucks: Priorytetem są dla nas większe miejscowości
Priorytetem są dla nas większe miejscowości, poszukujemy atrakcyjnych lokalizacji, takich jak na przykład zabytkowe części starówek, czy okolice dworców centralnych - mówi Vedran Modric, Dyrektor Regionalny Starbucks Polska.
Trzy miliony skanów z esize.me – jednej z flagowych usług Grupy CCC
Ponad 3 miliony użytkowników skorzystało z esize.me, czyli innowacyjnego rozwiązania dostępnego w sklepach eobuwie.pl i CCC. Skaner 3D pomaga dobrać odpowiedni rozmiar obuwia w oparciu o pomiar stopy i wnętrza buta.
Logistyka: Żabka i DPD – usługi kurierskie dostępne w całej Polsce
Sieć Żabka poszerza ofertę „Wygodnych usług” i rozpoczyna współpracę z DPD Polska. W jej ramach we wszystkich ponad 9 200 sklepach sieci będzie można nadawać, odbierać i zwracać przesyłki wysyłane za pośrednictwem DPD.
Castorama ma w Polsce już 98 sklepów. Najnowszy ruszył w Kłodzku
Projektowanie kuchni, łazienki czy garderoby, a także starannie wybrany asortyment do remontu i wykończenia domu i ogrodu – to wszystko znajdą klienci w nowym sklepie Castoramy w Kłodzku, na Dolnym Śląsku.
Biedronka zwiększa tempo rozwoju. W ostatnich dniach marca otworzyła 9 nowych sklepów
Sieć Biedronka konsekwentnie realizuje plany rozwoju na 2023 r. i kończy pierwszy kwartał otwarciem kolejnych nowych i zmodernizowanych sklepów w różnych częściach Polski, także w małych miejscowościach.
Prawie 180 mkw. dla Guess Accessories w Designer Outlet Gdańsk
Guess rozwija swoją ofertę w Designer Outlet Gdańsk. Sklep Guess Accessories przeniósł się właśnie do nowego, większego o ponad 70% lokalu. Dla miłośników marki oznacza to jeszcze więcej najmodniejszych propozycji dodatków w atrakcyjnych cenach.
EPP: W.KRUK wybiera centrum handlowe Wzorcownia na swój debiut we Włocławku
W zarządzanej przez EPP Wzorcowni rozpoczął działalność pierwszy we Włocławku salon najstarszej polskiej marki jubilerskiej W.KRUK. W nowo otwartym sklepie mieszkańcy miasta i okolic znajdą rozbudowaną ofertę biżuterii, jak również fachowe doradztwo.
ESG: Napollo stawia na politykę zrównoważonego rozwoju. N-Parki będą bardziej „zielone”
Wdrażanie polityki ESG to podstawa nowoczesnych przestrzeni handlowych.To nie tylko trend, ale przede wszystkim niezbędna konieczność – Napollo wdraża w swoich parkach handlowych politykę ESG opartą przede wszystkim na „zielonych” źródłach energii.
[WYWIAD] Brian Kober, LCP Properties: Przebudowa to doskonały czas na wprowadzenie proekologicznych rozwiązań
Przebudowa nieruchomości zgodnie z założeniami zrównoważonego rozwoju przynosi wiele korzyści dla środowiska naturalnego, a także dla najemców i klientów - mówi Brian Kober, Project Manager LCP PROPERTIES, M Core Group