komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
G City: znane marki wracają do Atrium Kasztanowa
W Atrium Kasztanowa trwa sezon powrotów. Po przerwie spowodowanej remontem ponownie otwarty został lokal KFC, a kilka dni wcześniej, do swojego dawnego miejsca wrócił salon Quiosque.
Tuk Tuk otworzył pierwszą restaurację poza Warszawą
Kontynuując rozwój sieć Tuk Tuk otworzyła pierwszy punkt poza Warszawą. 1. maja sieć zadebiutowała w Sopocie. Lokal mieści się w FOOD HALL Krzywy Domek.
Pasibus ma już siedem lokalizacji w stolicy
25 kwietnia 2025 roku Pasibus otworzył siódmą lokalizację w Warszawie. Mieści się w CH Promenada. Restaurację Pasibus klienci znajdą na pierwszym piętrze.
EPP: nowa odsłona kluczowego najemcy w Outlet Park
Należący do EPP Outlet Park w Szczecinie nieustannie dba o atrakcyjność swojej oferty. Nowy, odświeżony salon otworzyła marka CCC. EPP jest wystawcą targów #scf2025fall.
Mex Polska stawia na dalszy organiczny wzrost
Według wstępnych szacunków skonsolidowane przychody Mex Polska S.A ze sprzedaży grupy kapitałowej za I kwartał br. powinny osiągnąć prawie 26 mln zł. Pozwoli to na osiągnięcie ponad 15% wzrostu.
Enata Bread umacnia pozycję Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni na Dolnym Śląsku
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni konsekwentnie realizuje strategię ekspansji. Sieć otworzyła 15. i 16. piekarnio-kawiarnię w stolicy Dolnego Śląska, Wrocławiu.
Apsys: coraz dłuższa lista najemców Posnanii
Posnania nieustannie poszerza swoją ofertę. 28 kwietnia został otwarty nowy punkt na mapie obiektu - Twinkle Candle. Lokal marki klienci znajdą na parterze Posnanii.
Dariusz Miłek, CCC: naszą aspiracją jest osiągnięcie 12 mld zł przychodu
Grupa CCC w Q4 2024 osiągnęła trzykrotny wzrost zysku operacyjnego i blisko dwukrotnie wyższy, sięgający 448 mln zł, wynik EBITDA. Grupa odnotowała wzrost przychodów i dalsze umocnienie marży brutto.
PRCH: klienci rzadsze wizyty nadrabiają wyższymi wydatkami
W lutym br. obroty centrów handlowych spadły o 2,8% w porównaniu z analogicznym okresem ub.r., przy jednoczesnym spadku liczby odwiedzin. Jednak o 2,4 % wzrósł współczynnik konwersji
EPP: coraz dłuższa lista najemców Galerii Veneda
Do grona najemców Galerii Veneda dołączyła marka Triumph. Otworzyła ona swój salon 26 kwietnia. Salon Triumph znajduje się pomiędzy salonami Reserved a Wojas.
NEINVER powraca w maju z kolejną edycją autorskiej akcji dla klientów
NEINVER uruchamia w maju wiosenną edycję Jungle Night w pięciu centrach outletowych FACTORY. Jungle Night generuje rekordowy ruch klientów, zwiększoną konwersję oraz znaczące wzrosty sprzedaży.
Medicine kontynuuje ekspansję u południowych sąsiadów
Marka Medicine umacnia swoją pozycję w Czechach. Otworzyła ona czwarty salon w stolicy Czech, Pradze. Jest to zarazem ósmy sklep Medicine na rynku czeskim.