komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Lagardère Travel Retail otwiera koncept shop-in-shop Victoria’s Secret
Lagardère Travel Retail otwiera koncept shop-in-shop Victoria’s Secret na lotnisku Kraków-Balice. Nowy sklep Victoria’s Secret na lotnisku w Balicach działa od 15 lipca. To trzeci sklep tej marki w portfolio spółki Lagardère Travel Retail

LPP pierwszą polską firmą odzieżową, której cele dekarbonizacyjne zatwierdzone przez SBTi
LPP jest pierwszą polską firmą odzieżową, której cele dekarbonizacyjne zostały naukowo zweryfikowane i zatwierdzone przez międzynarodową inicjatywę Science Based Targets (SBTi).

Sieć Żabka rozwija smart rozwiązania dla swoich franczyzobiorców
Żabka rozwija cykl informacyjno-wizerunkowych materiałów video poświęconych inteligentnym rozwiązaniom dedykowanym franczyzobiorcom. Dzięki nim mogą oni uzupełnić swoją wiedzę, kompetencje i sprawniej zarządzać sklepami.

Pierwszy concept store eobuwie.pl i MODIVO otwarty przy prestiżowej ulicy w Warszawie
Otwarty 30 czerwca pierwszy concept store eobuwie.pl i MODIVO, flagowy sklep obu marek, jest czterdziestym piątym punktem sieci – pierwszym umiejscowionym poza galeriami handlowymi. Innowacyjna koncepcja sklepu bazuje na usłudze Przymierz zanim zapłacisz.

Centrum handlowe Riviera dołącza do portfolio zarządczego Apsys Polska
Apsys Polska podpisał umowę na zarządzanie centrum handlowym Riviera w Gdyni, należącym do UniInstitutional European Real Estate otwartego funduszu nieruchomości, zarządzanego przez Union Investment Real Estate GmbH.

Wojciech Łubieński, ALDI: Planujemy dalszy intensywny rozwój i otwieranie ponad 60 sklepów rocznie
Zgodnie z planami i ambicjami rok 2022 upłynął nam pod znakiem dynamicznego rozwoju sprzedaży. Wysokie tempo ekspansji sieci ALDI widoczne jest w otwarciach 50 nowych sklepów – mówi Wojciech Łubieński, Prezes Zarządu ALDI w Polsce.

[RAPORT] Deloitte: Fundusze private equity gotowe do większej aktywności rynkowej
Mimo niesprzyjającej sytuacji geopolitycznej i ekonomicznej fundusze private equity działające w Europie Środkowej są gotowe do większej aktywności rynkowej.

[BADANIE] Konsumenci poświęcają średnio 7 i pół godziny miesięcznie na zakupy online
Według badania przeprowadzonego na zlecenie Allegro, konsumenci poświęcają średnio 7 i pół godziny miesięcznie na zakupy online. Ponad 1/4 badanych deklaruje, że w ciągu ostatniego roku zmieniły się czynniki, które biorą pod uwagę podczas zakupów online.

InPost umacnia pozycję w Wielkiej Brytanii. Zakup 30% udziału w Menzies
Grupa InPost, lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie, nabyła za 49,3 mln funtów 30% udziału i praw głosów w Menzies Distribution Group Limited („Menzies") – wiodącej firmie logistycznej operującej na rynkach Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Hebe wystartowało z aplikacją mobilną na dwóch europejskich rynkach
Hebe pod koniec zeszłego roku rozpoczęło działalność na rynkach zagranicznych. W listopadzie 2022 r. hebe.com zaistniało na rynku czeskim, a w grudniu 2022 r. na słowackim.

[WYWIAD] Robert Dudziński, Newgate Investment: Certyfikacja BREEAM całego naszego portfolio do końca 2025 roku
Naszym planem jest zakończenie procesu certyfikacji BREEAM całego naszego portfolio do końca 2025 roku - mówi w rozmowie z Retailnet Robert Dudziński, Head of Asset Management w Newgate Investment

Lewiatan kończy pilotaż i rozpoczyna skalowanie konceptu sklepu małego formatu
Polska Sieć Handlowa Lewiatan zakończyła pilotaż konceptu sklepu małego formatu. Jednym z efektów fazy testowej jest zmiana nazwy placówek na Lewiatan express. Obniżono również maksymalną wielkość placówki ze 150 do 100 mkw.