komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Castorama Polska wzmacnia zarządzanie
Od 1 stycznia 2023 r. Castorama Polska wdrożyła zmiany w Komitecie Dyrekcji. Dotychczasowy Dyrektor Administracyjno-Finansowy Łukasz Sas-Topolnicki objął stanowisko Dyrektora Operacyjnego, Dyrektor ds. ITi Transformacji Michał Ślawski objął rolę Dyrektora Administracyjno-Finansowego, a Sławomir Rogowiec Dyrektor ds. Personalnych i Odpowiedzialności Społecznej został powołany…

Metro Properties: Pod koniec stycznia ruszą 3 nowe sklepu h-Our
W grudniu 2022 sklep h-Our został uruchomiony w poznańskim centrum M1. Pod koniec stycznia w ruszą kolejne: w M1 w Bytomiu, Czeladzi i Zabrzu. Pod koniec lutego h-Our otworzą się w M1 Marki i M1 Zabrze. ” Udostępniamy wyjątkowe narzędzie – aplikację oraz w pełni przygotowany sklep…

[WYWIAD] Damian Chmielowiec, Sweet Gallery: nasz ambitny wzrost idzie w parze z ogromnymi zmianami firmy
W 2020 roku mieliśmy na koncie 109 nowo otwartych punktów. Rok później już otworzyliśmy tych punktów 230, a rok 2022 zakończyliśmy otwarciem ponad 400, co w sumie daje nam ponad 800 punktów po 10 latach na rynku. Myślę, że to najlepiej pokazuje progres jaki…

[RAPORT] PwC: Trendy technologiczne w branży Retail
Handel detaliczny jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów gospodarki. Nowoczesne technologie wsparte sztuczną inteligencją pomagają we wdrażaniu nowych kanałów zakupowych, a tradycyjny świat coraz częściej przenika się z rzeczywistością online. Na pytanie jak ta rzeczywistość będzie wyglądała w przyszłości odpowiadają analitycy PwC.…

Krzysztof Bajołek, Answear.com: Za nami rekordowy IV kwartał
Według wstępnych danych Answear.com wypracował w IV kw. 2022 r. 359 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza to wzrost o 39 proc. rdr. Wysokie dynamiki wzrostu mimo wymagającego otoczenia rynkowego stawiają Answear.com jako jedną z najszybciej rozwijających się platform fashion e-commerce…

Wojas: 2022 z przychodami większymi o ponad 13 proc.
Wojas miał w grudniu 2022 roku 33,4 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza spadek rdr o 3,5 proc. – podała spółka w komunikacie. Łącznie w całym 2022 roku przychody wyniosły 331,5 mln zł i były wyższe rdr o 13,4 proc. Skonsolidowane…

Klienci Auchan z pomocą dla dzieci
Ponad pół miliona złotych zebrano do tej pory w trwającej obecnie w sklepach Auchan zbiórce na rzecz Komitetu Ochrony Praw Dziecka – pozarządowej organizacji, która od ponad 40 lat działa w obszarze obrony interesów najmłodszych. Celem akcji, która potrwa do końca stycznia 2023 r. jest zebranie funduszy na wsparcie finansowe dzieci…

Dla Intersport 2022 był dużo lepszy niż 2021
Rok 2022 kończący się jednym z największych wydarzeń sportowych – Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej w Katarze – to dobry moment by podsumować także branżę. Globalny rynek sportowy wzrósł z 354,96 mld USD w 2021 r. do 496,52 mld USD w 2022 r. przy złożonej rocznej…

Ruszają dwa nowe kluby My Fitness Place w Krakowie
4 stycznia w Krakowie otwarte zostały dwa nowe wielkopowierzchniowe kluby popularnej sieci My Fitness Place. Nowoczesne obiekty ze strefą spa, ścianami solnymi oraz saunami znajdują się w dzielnicach Czyżyny oraz Ruczaj. Nowe kluby My Fitness Place oferują szeroki wybór zajęć grupowych, w tym…

Reesco: Modernizacje centrów handlowych zgodnie z ESG
2022 był rokiem zmieniających się trendów i preferencji konsumenckich, związanych z rozwojem nowych technologii. Pojęcie atrakcyjności centrum handlowego jest redefiniowane na naszych oczach. Cały sektor zmagał się także ze skutkami pandemii i wojny w Ukrainie. Inne wyzwania, z jakimi muszą zmierzyć się…

[OPINIE] Szaleństwo cenowe w sklepach. Czy nadchodzi czas spadku konsumpcji ?
Według ekspertów, listopadowe i nawet grudniowe podwyżki cen w sklepach nie były jeszcze szczytem drożyzny. W najbliższych miesiącach codzienne zakupy wciąż będą coraz bardziej kosztowne. Obecnie nie ma szans na wyhamowanie dynamiki wzrostu cen. Niektóre prognozy mówią o inflacji wynoszącej nawet 20% w lutym…

[BADANIE] GFK: Nastroje konsumencie poszły minimalnie w górę
Święta ożywiły sektor handlowy, jednak konsumenci wciąż niepewnie patrzą w przyszłość. W 2023 roku ponad połowa Polaków spodziewa się wzrostu poziomu bezrobocia i utrzymania dwucyfrowego tempa wzrostu cen towarów i usług. Takie dane płyną z najnowszego Barometru Nastrojów Konsumenckich opracowanego…