

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W odpowiedzi na dynamiczny rozwój sieci 24 kwietnia br. Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w Kątach Wrocławskich. Powierzchnia magazynu to aż 35 tys. mkw.
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest uważana za potrzebną i korzystną dla konsumentów tylko przez 19,3% klientów. 38,7% myśli wręcz odwrotnie, a 42% nie ma zdania na ten temat.
26 kwietnia swoje progi dla klientów otworzy nowy sklep ALDI w Świnoujściu. Placówka będzie pierwszym sklepem sieci w tym mieście. Łączna powierzchnia najnowszego ALDI wynosi ok. 1500 mkw.
Recman kontynuuje dynamiczną ekspansję na krajowym rynku. 25 kwietnia otwarty został jubileuszowy, 80. salon marki. Nowy punkt sprzedaży powstał w Galerii Millenium Hall w Rzeszowie.
Klienci Netto mogą wpłacić gotówkę na kartę Mastercard przy okazji codziennych zakupów. Szybko i bezpiecznie, bez konieczności poszukiwania oddziału banku bądź wpłatomatu.
Grupa Sfinks Polska wystartowała z nowym biznesem - ruszyła dieta pudełkowa Sphinxa. Sphinx Box to nowy catering, który dostarczany jest pod wskazany adres.
Galeria Katowicka nieustannie się zmienia. Klienci mogą ponownie zrobić zakupy w odświeżonym salonie Notino oraz napić się kawy w wyremontowanym lokalu Starbucks.
M1 Łódz stawia na rozwój oferty. Do grona najemców dołączyła sieć dyskontów Action. 24 kwietnia otworzy swój sklep. EPP jest wystawcą targów SCF 2025 Fall.
Sieć NKD umacnia swoją pozycję na rynku polskim. Otworzyła czwarty sklep we Wrocławiu. Zlokalizowany jest w Galerii Kiełczowskiej. NKD zapowiada już kolejne otwarcia.
W 2025 roku planujemy inwestycje na poziomie 100–120 mln euro, dążąc do osiągnięcia portfela o wartości pół miliarda euro w dwa lata - zapowiedział Błażej Jurkowski, Newgate Investment.
Thai Wok rozwija się również poprzez modernizację istniejących placówek. Sieć zakończyła renowacje restauracji w Centrum Handlowym Centrum Riviera (Gdynia) oraz Galerii Północnej (Warszawa).
24 kwietnia sieć drogerii dm otworzyła nowy sklep w Galerii Modlińskiej. Nowa placówka oferuje 490 mkw. powierzchni sprzedaży. To już 55. lokalizacja dm w Polsce i 4. w stolicy.