Factory

Najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych.
Leasing, inwestycje, zarządzanie.
24-25 września 2025, Warszawa

Rejestracja uczestników
action-konin-sklep

Już wkrótce kolejny sklep Action w Katowicach

Rosnąca inflacja i wzrost kosztów wpływają na decyzje zakupowe konsumentów, którzy poszukują towarów wysokiej jakości w przystępnych cenach. Libero Katowice wychodzi naprzeciw tym potrzebom i już niebawem w galerii otwarty zostanie pierwszy w okolicy, 900-metrowy sklep popularnej marki Action. W przestronnym salonie na południu…

Salon Coccodrillo

CDRL: W roku 2022 wzrost sprzedaży o 11 proc.

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w IV kwartale 2022 r. wygenerowała 78,8 mln zł przychodów w spółce CDRL S.A. Jest to o 11 proc. więcej w analogicznym okresie ubiegłego roku. W całym 2022 roku wpływy ze sprzedaży w spółce CDRL S.A wyniosły 297,4…

Nowe Bielawy wzmacniają tanant-mix

Nowe Bielawy nie zwalniają tempa i w 2023 rok wchodzą z nowym najemcą. W Toruńskim centrum handlowym zadebiutowało właśnie biuro podróży TUI. Pojawienie się popularnej sieci jest kolejnym elementem rozwoju oferty obiektu w segmencie usługowym. – Nieustannie pracujemy nad tym, aby oferta…

Żabka w gronie światowych liderów na konferencji w Nowym Jorku

Grupa Żabka na zaproszenie firmy Microsoft bierze udział w konferencji NRF 2023 Retail’s Big Show w Nowym Jorku – największej na świecie imprezie wystawienniczej dla firm z branży handlu detalicznego. Żabka Nano – koncept sklepu autonomicznego, który od ponad półtora roku rozwijany…

Intermarché

Udany rok dla franczyzobiorców Grupy Muszkieterów

Grupa Muszkieterów podsumowuje intensywny rok działań w obszarze rozwoju modelu franczyzowego. W minionym 2022 roku, Muszkieterowie postawili na wsparcie obecnych i przyszłych franczyzobiorców, m.in. organizując programy rozwojowe oraz uruchamiając nową platformę komunikacji. Wdrożyli strategię przyłączeń, aby zachęcić właścicieli sklepów do kontynuacji działalności…

Rossmann wprowadza nowe technologie

Sztuczna inteligencja coraz mocniej wspiera klientów w zakupach e-commerce. Inteligentne wózki, wirtualna asystentka czy skrytki do odbioru zakupów rozpoznające klienta na podstawie jego twarzy – takie rozwiązania testuje w swoim „laboratorium” Centrum Informatyczne Rossmanna. – Miasto Łódź stawia na rozwój technologii…