komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Spółka Wittchen S.A., producent i sprzedawca dodatków modowych oraz akcesoriów skórzanych, poprawia wyniki sprzedaży. Według szacunków, w drugim kwartale 2023 r. w segmencie detalicznym sprzedaż spółki wzrosła o 30 proc. rdr do 96 mln zł
Działająca od 11 lat w Polsce i posiadająca blisko 450 lokalizacji na terenie naszego kraju sieć sklepów KiK, pod koniec czerwca zainicjowała program lojalnościowy myKiK dla rodzimych klientów.
Carrefour uruchomił kolejny hipermarket franczyzowy. Do działającego w tym formacie obiektu z Bełchatowa dołączył drugi, zlokalizowany w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. To efekt stale rozwijanej przez sieć współpracy z niezależnymi lokalnymi przedsiębiorcami.
Zapewnienie bezpieczeństwa eksploatacyjnego i energetycznego użytkownikom obiektów komercyjnych to nie jedyne zadanie zarządców nieruchomości. Równie ważne jest też gospodarowanie finansami nieruchomości, a konkretnie obsługa należności.
- Od wielu miesięcy obserwujemy ożywienie w kontekście rozwoju marek z krajów bałtyckich oraz z Ukrainy, które planują ekspansję w naszym kraju - mówi Krzysztof Wyrzykowski, senior associate z Działu Powierzchni Handlowych w Colliers.
Już 7 lipca w Lublin Plaza zostanie otwarty salon eobuwie.pl ze strefą MODIVO. Nowy lokal zajmie przestrzeń 760 m2 na parterze galerii. Ponadto, klienci lubelskiego centrum handlowego od czerwca br. mogą odwiedzać salon CCC w nowej odsłonie.
„Kwiaty za elektrograty” to cykliczna i ciesząca się ogromną popularnością akcja, prowadzona we wszystkich sklepach sieci Castorama. W wiosennej edycji zebrano 497 ton elektronicznych i elektrycznych odpadów.
Płatności ratalne online za zakupy internetowe przestają już być nowinką technologiczną, zdobywając coraz większe uznanie wśród e-konsumentów i na stałe goszcząc w ich e-portfelach.
Restauracje sieci Sfinks Polska odnotowały w czerwcu 2023 r. przychody w wysokości 15,73 mln zł, co oznacza wzrost o 8,1% r/r. To obroty wypracowane przez 73 restauracje pod szyldami SPHINX, Chłopskie Jadło, Lepione Pieczone by Chłopskie Jadło i The Burgers.
Klienci nadal chcą kupować w galeriach – średni wzrost obrotów w 2022 roku w stosunku do przedpandemicznego 2019 roku wynosi ok. 11 proc. Na tym trendzie skorzystają ci gracze, którzy będą potrafili elastycznie dopasować swój model do przyzwyczajeń klienta
McDonald’s w ponad 1200 swoich restauracji na terenie Francji wprowadził zupełnie nowy rodzaj opakowań na swoje produkty – opakowania wielokrotnego użytku. Zamiast papierowych opakowań wprowadzono nowoczesne pojemniki, z których można korzystać wiele razy.
Meblowy gigant zostaje na kolejne lata w Nowych Czyżynach i Nowych Bielawach. Jysk, czyli duńska sieć sklepów z wyposażeniem wnętrz w stylu skandynawskim, przedłużyła właśnie umowę najmu z centrami handlowymi w Krakowie i Toruniu.