komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Przedświąteczne nowości w Westfield Arkadia
Westfield Arkadia nie zwalnia tempa i tuż przed Świętami zaskakuje klientów nowościami i jeszcze szerszą ofertą. Klienci mogą odwiedzić m.in. nową odsłonę perfumerii Douglas wraz ze strefą SPA, kupić obuwie i dodatki, które powstają w duchu slow w pracowni Balagan oraz zainspirować się świątecznymi dekoracjami…
[WYWIAD] Dariusz Sinkiewicz, Lagardère Travel Retail: Jesteśmy w stanie „szyć projekty na miarę”
Prowadzimy w całej Polsce sklepy pod ponad 40 brandami w trzech różnych liniach biznesowych. Jest dla nas rzeczą naturalną budować koncepty, które odpowiadają na potrzeby konkretnego otoczenia handlowego. Jesteśmy w stanie dopasować się do praktycznie każdej lokalizacji. Ta elastyczność pomaga nam wchodzić…
Stary Browar poszerza współpracę z grupą VRG: otwarcie salonu Bytom
Stary Browar w Poznaniu wzmocnił ofertę mody męskiej. W Atrium otwarto salon Bytom w najnowszym koncepcie marki. To już piąty sklep reprezentujący portfolio grupy VRG S.A. w przestrzeni Starego Browaru. W poznańskim Centrum z powodzeniem działają salony Vistula, Wólczanka, W. Kruk oraz Rolex. …
Świąteczne atrakcje w duchu EKO w Galerii Wileńskiej
Galeria Wileńska przygotowała wyjątkowe świąteczne atrakcje. W praskim centrum handlowym powstała wyjątkowa strefa Cardblocks – tekturowych ekoklocków, z których można układać różnorodne figury. Odwiedzający będą mogli obejrzeć świąteczną scenografię wykonaną z Cardblocksów, kupić klocki oraz zapakować prezenty w specjalnie przygotowanej strefie…
ALDI: 21,6 milionów na podwyżki płac oraz 1,75 miliona na bony świąteczne
Od stycznia 2023 roku ALDI zwiększa atrakcyjność zatrudnienia i wprowadza podwyżki na wszystkich stanowiskach w obszarze Sprzedaży, Centrach Dystrybucyjnych i administracji oraz podnosi wartość kart przedpłaconych. Dodatkowo, z racji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, sieć przekazała pracownikom także bony zakupowe w postaci dodatkowego…
Przemysław Lutkiewicz, LPP: Nadchodzący rok może przynieść spowolnienie
Porównując trzeci kwartał br. z analogicznym okresem przed rokiem, z wyłączeniem działalności w Rosji, możemy mówić o wzroście sprzedaży o blisko 40 proc. r mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP. – Pomimo kolejnego kwartału pozostającego pod wpływem sytuacji za naszą wschodnią granicą, postanowiliśmy skoncentrować…
Wojas poprawia wyniki sprzedaży detalicznej
WOJAS S.A. informuje, iż wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez Grupę Kapitałową WOJAS S.A. w listopadzie 2022 roku wyniosła 36 736 tys. zł i była niższa o 11,9 % w stosunku do przychodów osiągniętych w listopadzie 2021 roku. Od początku roku do listopada 2022 wielkość…
Biedronka nie zwalnia tempa rozwoju sieci
Biedronka nie zwalnia tempa i otwiera aż 13 kolejnych placówek, od Pomorza aż po Śląsk. W dniach otwarć sklepów, od 12 do 17 grudnia, sieć przygotowała dla klientów wyjątkowe promocje i atrakcje, takie jak degustacje produktów i konkursy. Nowe placówki to łącznie prawie 10 tys. m2 powierzchni…
[RAPORT] Kearney: Ponad połowa konsumentów wyda mniej na świąteczne prezenty
Podejście konsumentów do celebrowania ważnych dla nich wydarzeń oraz obdarowywania bliskich upominkami ewoluuje wraz ze zmieniającym się światem. Osoby przed 45 r.ż. coraz większą uwagę przywiązują do kwestii środowiskowych. Już ponad 60 proc. pytanych w tej grupie wiekowej deklaruje, że uważa dawanie podarunków za marnotrawstwo,…
JLL: 822 mln euro inwestycji w nieruchomości handlowe w pierwszych 9 miesiącach 2022
Całkowity wolumen inwestycji w nieruchomości handlowe w pierwszych 9 miesiącach 2022 r. przekroczył 822 mln euro, co jest najwyższym poziomem osiągniętym w pierwszych trzech kwartałach od czasu rekordowego wyniku 878 mln euro z 2019 r. W III kwartale 2022 r. deweloperzy dostarczyli na polski rynek 113…
EPP: Galeria Młociny zmieniła się w świąteczne centrum wydarzeń
Grudzień to czas, w którym szczególnie ważne stają się rodzinne spotkania, towarzyszące im ciepło oraz radość płynąca z obdarowywania bliskich prezentami. Zanim jednak usiądziemy przy wspólnym stole, większość z nas uda się na przedświąteczne zakupy w poszukiwaniu wymarzonych upominków. Z pomocą przychodzi Galeria Młociny, w której na półkach…
LPP przygotowuje się na spowolnienie popytu
W trzecim kwartale br. obrotowego przychody polskiego producenta odzieży przekroczyły 4,3 mld zł co oznacza wzrost r/r o prawie 40 proc. (dane przy wyłączeniu rynku rosyjskiego w obu porównywalnych kwartałach)Ponad 23 proc. dynamika sprzedaży e-commerce r/r przyniosła spółce w minionym kwartale…