komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Po raz ostatni na takim poziomie nastroje polskich konsumentów znajdowały się październiku 2021 r. Choć wskaźnik wciąż utrzymuje się na minusie, Polacy przebadani przez GfK wskazują na istotną poprawę kondycji ekonomicznej i z optymizmem patrzą w przyszłość.
W sobotę 3 czerwca br. w centrum handlowym Lublin Plaza zostanie otwarty sklep Pepco. Nowy lokal będzie się znajdował na 2. piętrze galerii i zajmie powierzchnię niemal 500 m2. To jednak nie jedyny nowy najemca, który wzbogaci ofertę galerii.
Restauracje sieci należących do Sfinks Polska wypracowały w I kwartale 2023 r. przychody ze sprzedaży gastronomicznej w wysokości 44,22 mln zł wobec 36,13 mln zł rok wcześniej. Jednocześnie grupa zanotowała też dodatni wynik EBITDA,
OTCF S.A. przystąpiła do United Nations Global Compact (UNGC) - największej na świecie inicjatywy wspierającej prowadzenie biznesu zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. To ważny krok w strategii środowiskowej 4F Change, którą spółka wdraża od 2022 roku.
Już po raz drugi NoVa Park wesprze Samsung River Triathlon Series podczas zawodów, które odbędą się w niedzielę 4 czerwca. Jako partner techniczny centrum udostępni swoją przestrzeń uczestnikom sportowych zmagań.
Tempo ekspansji Rituals Cosmetics na polskim rynku nie przestaje zaskakiwać. W czerwcu zaplanowane są otwarcia w 3. nowych lokalizacjach. Tym razem Rituals zawita do Torunia , Leszna i Koszalina, który będzie już 30. sklepem marki w Polsce!
Grupa CDRL, właściciel marek Coccodrillo, Buslik oraz MOKIDA, w I kwartale 2023 r. poprawiła wyniki finansowe zmniejszając.stratę netto, która wyniosła 8 mln zł względem 11,1 mln zł rok wcześniej. W I kwartale 2023 Grupa osiągnęła 89,9 mln zł przychodów.
Designer Outlet Sosnowiec wzmacnia ofetę. W nowo otwartym salonie, na 115 mkw. klienci znajdą szeroki wybór naczyń, porcelany oraz akcesoriów kuchennych renomowanej marki DUKA, która uzupełniła ofertę centrum w obszarze home & décor.
Od początku maja mieszkańcy Wrocławia i okolic mają do dyspozycji kolejny na mapie miasta sklep eobuwie.pl ze strefą MODIVO Nowy punkt zlokalizowany jest w Pasażu Grunwaldzkim. Sklep o powierzchni niemal 300 m2, zapewnia dostęp do oferty obu brandów.
Nowe rozwiązanie ma zapewnić użytkownikom unikalne wrażenia zakupowe i zwiększyć potencjał rozwoju sprzedaży online. Marka, we współpracy z firmą technologiczną Intive, tworzy unikatowy na polskim rynku produkt.
4F kontynuuje dynamiczny rozwój w Rumunii. Marka została oficjalnym Partnerem sieci Stay Fit Gym – jednego z liderów rumuńskiego rynku fitness. Współpraca oparta jest o szeroki pakiet wzajemnych świadczeń produktowych, marketingowych i reklamowych.
21 maja Food Fyrtel zorganizował charytatywny finał The Distinguished Gentleman’s Ride. Dwustu uczestników akcji zjechało się na motocyklach w szczytnym celu – by zwiększyć świadomość na temat badań nad rakiem prostaty i zdrowia psychicznego mężczyzn.