komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
[ANALIZA]: w Polsce rośnie rynek marketplace’ów
Zakupy online na dobre zadomowiły się w Polsce. Stanowią już niemal połowę wszystkich transakcji zakupowych. Trend ten obejmuje wszystkie grupy wiekowe.
Karuzela pokaże na #scf2025fall plany rozbudowy czterech parków handlowych
Podczas #scf2025fall Karuzela zaprezentuje plany rozbudowy czterech istniejących parków handlowych – we Wrześni, Lublińcu, Białej Podlaskiej i Ełku. Obiekty te powstały w latach 2014–2023.
Carrefour Polska zakończył pierwszy etap modernizacji CH Piekary w Legnicy
Carrefour Polska sfinalizował pierwszy etap modernizacji CH Piekary w Legnicy. Sieć nie zwalnia tempa i już przygotowuje drugą fazę rozbudowy tego centrum handlowego.
Polskie marki wybierają Stary Browar w Poznaniu
Polskie marki autorskie chętnie wybierają Stary Browar jako pierwszą lokalizację swoich sklepów w Poznaniu. W Pasażu niedawno miało miejsce otwarcie salonu MUUV.
Na #scf2025fall APCOA zaprezentuje nowe rozwiązania do zarządzania parkingami
APCOA w Polsce zarządza ponad 1700 obiektami parkingowymi. Podczas #scf2025fall zaprezentuje bez szlabanowy system sczytywania tablic rejestracyjnych oraz produkty tworzoną i rozwijaną przez APCOA.
Grupa Muszkieterów: Bricomarché umacnia swoją pozycję w województwie śląskim
Od 10 września mieszkańcy Kłobucka mogą robić zakuoy w nowym sklepei Bricomarché przy ul. Generała Józefa Hallera 2. To 221. placówka sieci w Polsce i 17. w województwie śląskim.
EPP wprowadza energię słoneczną do swoich centrów handlowych
EPP podjął współpracę z Sunbird Solar Solutions. W ramach partnerstwa planowana jest instalacja systemów fotowoltaicznych w 13 obiektach handlowych zarządzanych przez EPP.
[BADANIE]: Młodzi Polacy robią zakupy w promocjach
Jak wynika z raportu rynkowego, Polacy w wieku 18-25 lat najczęściej robią od 20% do 40% codziennych zakupów w promocjach – 32,5%. Głównie dotyczy to osób z dochodami w przedziale 3000-4999 zł.
[WYWIAD] Dorota Suchodolska, Balmain Group: tworzymy wartość dla nieruchomości
Targi #scf2025fall to dla nas ważna okazja, by pokazać nie tylko efekty naszej codziennej pracy, ale też podejście, które wypracowaliśmy przez lata - mówi Dorota Suchodolska, Balmain Group.
VIVE Profit na #scf2025fall: rewolucja w handlu zrównoważonym i dynamiczna ekspansja
VIVE Profit weźmie udział w targach #scf2025fall. Na wydarzeniu firmę będą reprezentować Piotr Malinowski, Dyrektor ds. Sprzedaży B2C, oraz Piotr Beltrani, Menedżer ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży.
Douglas zadebiutował w kolejnym mieście
Douglas zadebiutował w Tomaszowie Mazowieckim. Nowo otwarta perfumeria o powierzchni ponad 150 mkw. została zrealizowana w najnowszym koncepcie DOUGLAS beauty store.
Magdalena Tatol, ECE: na #scf2025fall pokażemy kompleksowe zarządzanie obiektami
W gronie Wystawców #scf2025fall jest firma ECE Projektmanagement. Udział w wydarzeniu to doskonała okazja, by zaprezentować kompleksowe podejście do zarządzania nieruchomościami handlowymi.