

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W Poznań Plaza ponownie otwarto salon House – teraz w nowej lokalizacji i z większą przestrzenią. Lokal o powierzchni 572 mkw. znajduje się na pierwszym piętrze galerii handlowej.
Designer Outlet Warszawa jest pierwszym centrum wyprzedażowym w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym bieliźniarska marka Triumph zaaranżowała swój salon w nowym koncepcie MY ATELIER.
Grupą CCC w ramach współpracy z InPost wprowadza InPost Pay. Wdrożenie usługi InPost Pay obejmie strony internetowe sklepów Modivo, CCC i e-Obuwie oraz ich aplikacje mobilne.
W ramach przejęcia do Medicover dołącza aż 26 klubów fitness i siłowni CityFit zlokalizowanych w 13 miastach w Polsce, co znacząco poszerza zasięg firmy.
W I kw. tego roku ponad 300 placówek Poczty Polskiej przeszło transformację, zyskując nowy standard ekspozycji towarów. Poczta Polska zapowiada, że docelowo projekt obejmie placówki w całym kraju.
Na zakończenie pierwszego dnia targów #scf2025spring jak zawsze odbyło się Afterparty. W tej edycji Forum impreza odbyła się w warszawskim klubie Bank przy ul. Mazowieckiej.
Zakończył się pierwszy dzień #scf2025spring, Nieodłącznym elementem Forum są zawsze: targi, konferencje oraz business networking. Wieczorem dla uczestników odbyło się Afterparty.
Galeria Echo zarządzana przez EPP nieustannie rozwija swoją ofertę. Do grona najemców dołączyła marka Crazy Bubble. Nowy lokal znajduje się na poziomie -1.
Libero Katowice konsekwentnie poszerza swoją ofertę zakupową. Już niebawem w galerii zadebiutuje TK Maxx. Nowy salon zostanie zlokalizowany na poziomie 1 i zajmie przestrzeń ponad 2000 mkw.
8 kwietnia mieszkańcy Krakowa będą mogli zrobić zakupy stacjonarnie w szóstym już sklepie polskiej marki Elementy Wear. Butik znajduje się w Galerii Kazimierz.
Stokrotka otworzyła w 2024 roku 36 nowych sklepów własnych. Przychody Stokrotki wyniosły w ubiegłym roku 1,890 mld euro, notując wzrost o 8,7% r/r (3% w złotych).
Green Caffè Nero otworzy kolejną kawiarnię w Warszawie. Lokal powstanie na Pradze Południe. Green Caffè Nero zagospodaruje lokal o powierzchni blisko 190 mkw.