komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
InPost rozbudowuje sieć we Francji, Hiszpanii i Portugalii
Grupa InPost rozbudowała swoją sieć w Hiszpanii i Portugalii do ponad 12 000 punktów. We Francji liczba urządzeń Paczkomat przekroczyła już 7 000, a PUDO 10 000.
Sieć Wooolworth umacnia swoją pozycję na polskim rynku
Sieć Woolworth powiększyła się o kolejne trzy lokalizacje. Otworzyła nowe sklepy w Przemyślu, Ostródzie i Łodzi. Tym samy sieć zwiększyła się do 48 placówek w Polsce.
Rituals Cosmetics debiutuje w kolejnym mieście w Polsce
Rituals Cosmetics umacnia swoją pozycję na polskim rynku. 29 stycznia br. otworzył kolejny salon, tym razem w Tarnowie. Zajmuje powierzchnię 176 mkw.
Dadelo S.A. rozbudowuje sieć salonów rowerowych CentrumRowerowe.pl.
1 lutego otwarty zostanie trzeci salon stacjonarny CentrumRowerowe.pl. Tym razem na lokalizację sklepu wybrane zostało Trójmiasto. Będzie mieć powierzchnię blisko 3000 mkw.
[RAPORT] Proxi.cloud: pizzerie notują spadek popularności wśród Polaków
Analiza zachowań konsumentów w restauracji typu fast food wykazała, że w ub.r. w pizzeriach spadł ruch o 3,6%. Z kolei w lokalach oferujących kanapki i dania z kurczaka wzrósł on o 4,2% rdr.
„Frentzza – Pizza & Friends” otworzyła lokal w Lubaniu
Będąca w portfolio firmy „7 Street Łukasz Błażejewski” marka „Frentzza – Pizza & Friends” otworzyła w styczniu 2025 r. lokal w Lubaniu. Znajduje się przy ulicy Kościuszki 25.
[RAPORT] CBRE: w 2024 roku zainwestowano ponad 5 mld euro w nieruchomości komercyjne
Wartość transakcji zrealizowanych w całym 2024 roku wyniosła ponad 5 mld euro. Najwięcej z tej kwoty zainwestowano w biura, na drugim miejscu znalazł się sektor handlowy,
IMMOFINANZ AG zmienia nazwę na CPI Europe
Nadzwyczajne walne zgromadzenie przyjęło zmianę nazwy IMMOFINANZ AG na CPI Europe AG. Dzięki nowej nazwie powiązanie firmy z CPI Property Group będzie również wyraźnie widoczne na zewnątrz.
Galeria Przymorze była w 2024 roku miejscem zakupów, inspiracji i społecznego zaangażowania
Galeria Przymorze zamknęła 2024 r. z bogatym bilansem działań prozdrowotnych, ekologicznych i kulturalnych. Mieszkańcy mogli wziąć udział w wydarzeniach promujących m.in. zdrowie, ekologię, kulturę.
Sieć Action otworzyła w ubiegłym roku 352. sklepy
Sprzedaż netto sieci Action w 2024 roku wzrosła do 13,8 mld euro. W 2024 r. otworzyła 352 lokalizacje, kończąc rok z łączną liczbą 2 918 sklepów w 12 krajach europejskich.
W 2025 roku grupa H&M planuje otworzyć około 80. sklepów
W całym roku finansowym 2024 sprzedaż netto grupy H&M wyniosła 234 478 mln SEK (236 035). Około 30% sprzedaży stanowiły sklepy internetowe. Grupa planuje w 2025 r. otwarcie około 80 nowych sklepów.
Jysk zakończył proces modernizacji sklepów według nowego konceptu
JYSK zakończył trzyletni plan modernizacji sklepów. Jego całkowity koszt wyniósł 4,7 miliarda koron duńskich. W ciągu trzech lat przeprowadzono ponad 2000 modernizacji.